
Γιατί ότι είχε σχέση με τα FM γινόταν αποσπασματικά. Λίγη προϊστορία

:
1970-1972 το ΕΙΡΤ δημιουργεί τα πρώτα 17 κέντρα εκπομπής τηλεόρασης, που έχουν και FM 3KW+800W ή 1ΚW+300W πομπούς της R&S, ανάλογα την περιοχή, έχουν ΕΡΑ1 και ΕΡΑ2 και μερικά έχουν ΕΡΑ3 stereo. Με αυτά τα μηχανήματα το ΕΙΡΤ και κατόπιν ΕΡΤ1 πορεύεται για 30 χρόνια στα περισσότερα σημεία.
Η ΕΡΤ2 αποκτά ένα τέρας για την εποχή της LGT (Radio της Τomcson) 20kW (τρανζίστορ όλο) το 1984 στον Υμητό. Από απειρία εγκαταστάσεων τότε ο πομπός που χρειάζεται έντονη απαγωγή θερμού αέρα, σύντομα αρχίζει να χάνει μονάδες (οδηγός 2000W -5 τελικοί από 4kW έκαστος- περιττό να πω ότι είχε 240 τρανζίστορ sd1460 και συνολική κατανάλωση κάτι πάνω από 50ΚVA. Τελικά η οδηγός μονάδα καταλήγει στην ΕΡΑ Καβάλας και γίνεται ο πρώτος περιφερειακός με αυτόνομη εκπομπή FM το 1987.
Εν το μεταξύ έχουμε ενοποίηση ΕΡΤ1 και ΕΡΤ2 σε ΕΡΤ το 1987. Τα μηχανήματα της Πάρνηθας έχουν τελειώσει κι αποφασίζεται να αγορασθούν νέοι R&S 10kW και 20kW για την Πάρνηθα αρχικά και μερικά 10kW καταλήγουν στους περιφερειακούς για εκπομπή FM μαζί με ΑΜ, ενώ ενισχύεται το ΚΕ ΚΕΡΚΥΡΑΣ για ευνόητους λόγους των Ελλήνων της Αλβανίας.
Ο Υμητός παραμένει χωρίς FM κι αναγκαστικά το 1989 γίνεται η δεύτερη μεγάλη προμήθεια των Harris 20kW για το Υμητό, το Βίτσι (Σκόπια γαρ) και τα δύο προγράμματα της Θεσσαλονίκης που πηγαίνουν στον Χορτιάτη ενώ εξακολουθεί ο Αγιος Αθανάσιος.
Φτάνουμε στο 1999 και η USA λόγω VOA δίνει μηχανήματα στη Ισπανία, που Ισπανική Τηλεόραση δεν τα θέλει και καταλήγουν σε κοντέινερ στο Πειραιά για την ΕΡΤ. Πρόκειται για 120 πομπούς BE 20kW και 10kW. Τα μηχανήματα παραμένουν στο τελωνείο για 2 χρόνια, κατι λόγω ότι η ΕΡΤ είνει ΑΕ και χρειάζεται να τα εκτελωνήσει, κάτι γιατί δεν έχει χρήματα για να κατασκευάσει 120 νέα κεραιοσυστήματα για μεγάλη ισχύ, έτσι τα πρώτα μηχανήματα έρχονται στον Υμητό, τη Πάρνηθα, τον Χορτιάτη, τη Θάσο και το Ηράκλειο και τελικά πηγαίνουν παντού.
Αμέσως μετά στους Ολυμπιακούς του 2004 αγοράζονται μερικά 2ΚW Telor, κάποια RVR 2KW για τα νησιά του Βορείου Αιγαίου και το 2008 μερικά RVR 500W για να κλείσουν τρύπες και κάπου εδώ τελειώνει η Ιστορία και γίνεται η προμήθεια πομπών ανάμνηση.
