Πρώτον ήταν το ραδιόφωνο της συσκευής του κινητού που ήταν σε flight mode. Δεύτερον κατά τη διάρκεια της πτήσης σε αφήνουν να ανοίξεις ό,τι ηλεκτρονική συσκευή θέλεις, αρκεί να μην είναι κινητό -σε κάποιες πτήσεις μάλιστα σε αφήνουν να ανοίξεις και κινητό γιατί έχει αναμεταδότη μέσα στην καμπίνα. Τρίτον τι εμβέλεια έχει ο τοπικός ταλαντωτής του ραδιοφώνου μου; φτάνει μέσα στο πιλοτήριο;;
καλα. Αν ηταν γνήσια απορία χίλια συγγνώμη. χιλια μύρια συγγνώμη.
Δεν ειναι θέμα του διαχωριστικου του VOR αλλά κυματοδήγησης μέσα στο ίδιο το αφος απο την στιγμή που οι οπές (παράθυρα) ειναι μικρότερα απο λ/4.
κάθε σήμα οσο μικρό και να ειναι δεν συμπεριφέρεται πλέον σαν σε κενό, για τον λόγο του οτι ειναι παγιδευμένο σε κοιλότητα (cavity) και γεμίζει τον χώρο μεχρι κάποια στιγμή να απορροφηθεί. Το μόνο που μπορει να απορροφήσει ΗΜ ακτινοβολία μεσα σε ενα αφος ειναι... οι επιβάτες, καθως τα πλαστικά τα διαπερνά και στα μέταλλα ανακλάται, και βλάστηση δεν υφίσταται.
Ετσι τα 100μW ξαφνικά δεν υπακουνε πλέον στον νόμο του αντίστροφου τετράγωνου (καθώς το εμβαδό προβολής σφαιρας δεν υφίσταται πλέον) αλλά στους τύπους των κυματοδηγών με κατανεμημένα φορτία. Αν η πόλωση ειναι τέτοια που να μην συναντά τα φορτία, ειναι ικανή για μεγάλες στάθμες.
Ειτε το πιστευετε είτε όχι, στα κινητά μάλλον σωζόμαστε απο το μέγεθος των παραθύρων του αφους (λ/2 στους 900) αλλά τώρα τι παθαίνουν οι κεραίες απο κάτω που βλέπουν 30 κεραίες στην ιδια συχνότητα κατανεμημένες σε καμιά 30ριά χιλιόμετρα, μιά εκπομπή, το φαντάζεται κανείς. που θα μεταβιβάσει το HLR την κλήση; σε ποιά κεραία; ποιά κεραία να πρωτοανταποκριθεί στο αιτημα του κινητου για σύνδεση; σε πόσα ms συγχρονίσει το Time advance, που το αεροπλάνο κινειται με μία Τime advance unit (500m) ανα 2 δευτερόλεπτα (0,8 mach);
Γι αυτό απαιτείται να υπάρχει satellite transponder στο αφος προκειμένου το τηλέφωνο να μπορεί να δουλέψει, και μάλιστα το τηλέφωνο τότε λειτουργεί σαν roamer του δορυφορικου πάροχου ή εταιρικου virtual mobile network με τις αντίστοιχες χρεώσεις.
καθώς το συγχρονο trend στις αερομεταφορές ειναι να ειναι το εισιτήριο οσο πιό φθηνό γίνεται και να μας τα παιρνει ο αερομεταφορέας απο υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας (ποτό, φαγητό, ιντερνετ, αρώματα, δώρα, γκατζετ, και κινητή τηλεφωνία), ολο και περισσότεροι αερομεταφορείς θα εξετάσουν την πιθανότητα να τοποθετήσουν gsm to satellite transponders στα αεροσκάφη τους.
Ομως σε αυτή την περίπτωση ισχύουν τα ως άνω.
Κυματοδήγηση με τόσες τρύπες δεν γίνεται, τα κινητά θα βλέπουν πλήρη εγγύτητα με τις κεραίες - femtocells (ελάχιστο ΤΑ & μεγάλη ενταση πεδίου) μειώνοντας στο ελάχιστο την ισχυ τους,
και η απορρόφηση απο τους επιβάτες των αντίστοιχων περιοχών συχνοτήτων θα ειναι πολύ μεγαλύτερη, χώρια του οτι οι χρησιμοποιουμενες συχνότητες θα ειναι proxima σε μονο 2 συστηματα (TACAN & MODE S) τα οποία θα μπορουν να αναβαθμιστουν ωστε να αντιμετωπίσουν τις παρεμβολές (σε αντίθεση με τα VOR τα οποια οι παρεμβολές των ΤΤ των δεκτών FM ειναι μέσα στην μπάντα τους).
Επλίζω να έλυσα την απορία σου.
και πάλι συγγνώμη αλλά εχω δεχθεί πολλές επιθέσεις online τις τελευταίες μέρες και δεν ειμαι ο εαυτός μου....