Nέες σημαντικές επενδύσεις για το OPEN
Καινοτομία και νέες πλατφόρμες τα επόμενα βήματα
Mετά από 5 μήνες στον τηλεοπτικό αέρα και κερδίζοντας συνεχώς μεγαλύτερο μερίδιο τηλεθέασης, με έμφαση στο δυναμικό κοινό 18-54, το OPEN έχει ξεκινήσει να υλοποιεί τα επόμενα βήματα, επενδύοντας σε νέες πλατφόρμες.
Με το πρώτο στάδιο επενδύσεων να προχωρά βάσει προγραμματισμού, η υβριδική τηλεόραση και η εκπομπή του τηλεοπτικού προγράμματος σε Ηνωμένες Πολιτείες, Καναδά και Αυστραλία είναι τα επόμενα σχέδια του σταθμού της Παιανίας που ήδη έχουν ξεκινήσει να υλοποιούνται.
Η εφαρμογή της υβριδικής τηλεόρασης θα προσφέρει catch-up λειτουργίες στα προγράμματα, καθώς και πληροφορίες για το πρόγραμμα του σταθμού και αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί το φθινόπωρο του 2019.
Σύμφωνα με πληροφορίες, την ίδια χρονική περίοδο σχεδιάζεται να γίνει το launch του OPENWorld, με τον τηλεοπτικό σταθμό να έχει ξεκινήσει μια μεγάλη επένδυση σε playouts υψηλής τεχνολογίας για να καλύψουν την ανάγκη εκπομπής σε Αμερική και Αυστραλία.
Όπως είχε δηλώσει σε πρόσφατο pressevent στις εγκαταστάσεις του OPEN ο διευθύνων σύμβουλος του mediagroup, Τζώνη Καλημέρης, «Η κατεύθυνση είναι digital first, όλες οι λειτουργίες του τηλεοπτικού σταθμού, της εφημερίδας και των σάιτ είναι πλέον digital». Με αιχμή του δόρατος την καινοτομία και τις νέες τεχνολογίες, τον ερχόμενο μήνα ξεκινούν και οι διαδικασίες εγκατάστασης μια νέας scheduling platform, η οποία αυτοματοποιεί διαδικασίες στη διαχείριση των τμημάτων προγραμματισμού και ροής προγράμματος, καθιστώντας το OPEN ως τον πλέον σύγχρονο τηλεοπτικό σταθμό. Η νέα πλατφόρμα θα είναι λειτουργική σε όλο το εύρος των δυνατοτήτων της μέχρι το τέλος του 2019.
Παράλληλα, ο σταθμός ολοκληρώνει το νέο website tvopen.gr και αντίστοιχο mobile app, που θα είναι στον αέρα μέχρι το καλοκαίρι, προσφέροντας στους τηλεθεατές υπηρεσίες ακόμα υψηλότερης ποιότητας, στο πλαίσιο μιας three screen στρατηγικής, ώστε το περιεχόμενο του OPEN να είναι διαθέσιμο σε όλα τα φορμάτ για να μπορεί να «καταναλωθεί» όχι μόνο μέσα από την τηλεοπτική οθόνη, αλλά και μέσω smart phones και υπολογιστών, προσφέροντας customization στο απαιτητικό σύγχρονο τηλεοπτικό κοινό, που αποκτά νέες τηλεοπτικές συνήθειες.
Πηγή:Τυπολογίες