Αν και θα ειμαστε εκτος θεματος θα ηθελα να σου απαντησω .
Οταν παρουσιαζεις κατι , στοχευεις σε ενα target group στο οποιο απευθυνεσαι να " πουλησεις " αυτο που θελεις .
Εσεις σε ποιο απευθυνεστε ? Με τις επιλογες της μουσικης τα πρωινα στοχευετε σε ηλικιες 30 και πανω , τα απογευματα σε ηλικιες 18 εως 30 . ΟΚ, και αυτοι που σας επιλεγουν το πρωι δεν θα ακουσουν ραδιο το απογευμα ή το αναποδο ? Σιγουρα με τις απογευματινες επιλογες " χανεις " τους πρωινους σου πελατες .
Ειναι λογικο και καταννοητο να θελεις να καλυψεις μεγαλο φασμα ηλικιων γιατι ο νομος δεν εχει την δυναμικη της Θεσ/νικης ή της Αθηνας , οποτε στοχευεις σε ολες τις ηλικιες για να κερδισεις ακροαματικοτητα - διαφημισεις .
Απλα υπαρχει και ο φοβος αυτο που χτιζεις το πρωι να το γκρεμιζεις το απογευμα .
Αυτα και sorry για το