Τα κανάλια της ΠΖ05 τα πιάνω οριακά με κεραία στραμμένη προς Αίνο, όμως επειδή επηρεάζει το σήμα στις συχνότητες της Αρόης με μικροδιακοπές στο σήμα σε κάποιες συχνότητες (πχ C24 1ο mux ΕΡΤ), έχω την κεραία να κοιτάει Αρόη, όπου εξαφανίζεται εντελώς το σήμα από Αίνο. Ούτως ή άλλως ειδησεογραφικά ποτέ δεν κάλυπταν την Πάτρα (ίσως λίγο ο Αχελώος πριν την ψηφιακή μετάβαση) και δεν έχω ασχοληθεί ιδιαίτερα με τα συγκεκριμένα. Επιπροσθέτως, εστίασα στις εξωτερικές μεταδόσεις για το καρναβάλι που έκαναν τα 3 κανάλια της Πάτρας με αφορμή το σχόλιο που έκανε στο forum ο Νίκος Πάσχος για τα προβλήματα στο τεχνικό κομμάτι και όχι για την συνολική εικόνα των καναλιών, που σαφώς είναι σε πάρα πολύ καλύτερο επίπεδο. Και τα τρία κανάλια της Πάτρας δουλεύουν πάνω σε εξοπλισμό υψηλής ευκρίνειας με όλες τις παραγωγές να παράγονται σε αυτό το πρότυπο, με εξαίρεση το δελτίο ειδήσεων του Lepanto που βγαίνει σε SD. Για τον Αχελώο, έχοντας δει εικόνα από τα βίντεο που έχει ανεβάσει στο youtube αλλά και από το livestreaming εξακολουθεί να επιμένει σε κάκιστο 4:3 letterbox χωρίς να υπάρχει κάποια ανανέωση ακόμα και στα σήματα ή τα γραφικά, ίσως το μόνο αξιοσημείωτο είναι ότι μέσα σε μία δεκαετία κατάφερε να "αποβάλλει" το βόμβο και το "θόρυβο" από το αναλογικό link. Καμία διάθεση να αναβαθμίσουν την ποιότητα της εικόνας, η οποία νομίζω ότι ακόμα και σήμερα είναι κάπως σκοτεινή. Στο ART tv (κοιτώντας και εκεί το κανάλι του στο youtube και το live streaming) είναι ξεκάθαρο ότι οτιδήποτε είναι εξωτερικής παραγωγής βγαίνει σε HD, σε ότι έχει να κάνει με εσωτερική, είναι ένας συνδυασμός 4:3 με 16:9 σε αρχαίο εξοπλισμό, θυμίζοντας μου τις πατέντες που γίνονταν στο SUPER B από το 2014 μέχρι το 2019 (χρονιά που απέκτησε καινούριο εξοπλισμό εξ ολοκλήρου) που ενώ τα συστήματα τους υποστήριζαν 4:3 προσπαθούσαν με "τραβήγματα" σε τμήματα της εικόνας (πχ τα "παράθυρα" των σχολιαστών στο δελτίο ήταν σε 16:9 ενώ αυτή του παρουσιαστή σε 4:3) να την κάνουν να θυμίζει 16:9 όντας ξεκάθαρο ότι η κανονική εικόνα είναι σε 4:3. Στο ART tv πέρα από τις τιτλέζες που είναι σε 4:3 και τα παράθυρα σε 16:9 "τραβηγμένα" όμως από αρχική εικόνα 4:3, κάνουν και το άλλο ωραίο: στα ρεπορτάζ που το κάδρο είναι εξ ολοκλήρου σε 4:3 παίζουν την εικόνα 16:9 του βίντεο σε letterbox, αλλά ανεβασμένο προς το πάνω μέρος για να μην "πέφτει" πάνω στην τιτλέζα. Τεχνικά σαφώς και είναι αρκετά πίσω, ωστόσο στο κομμάτι του έμψυχου δυναμικού είναι σε καλύτερη κατάσταση από τα κανάλια της Πάτρας, απασχολώντας περισσότερο κόσμο το κάθε κανάλι ξεχωριστά