EETT και ΕΣΡ. (Ανακοινώσεις- Ειδήσεις- Δελτία Τύπου) - page 8 - Ειδήσεις και νέα για την επίγεια τηλεόραση και ραδιόφωνο - SATLEO FORUM
  • Τρι 23 Ιουν 2026, 20:43
Like us on our Facebook page "https://www.facebook.com/Satleo"
Email επικοινωνίας του Satleo Forum: "forum@satleo.gr"

Αποστολέας Θέμα: EETT και ΕΣΡ. (Ανακοινώσεις- Ειδήσεις- Δελτία Τύπου)  (Αναγνώστηκε 69055 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Συνδεδεμένος giannis 6

  • SatLeo Legend
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Απρ 2016
  • Τόπος: Πάτρα
  • Μηνύματα: 4121
Ο Ρυθμός της Πάτρας παίζει τις καθημερινές μόνο 8-10 το πρωινό και το απόγευμα λίγο που δικτύωνεται,και τα Σκ παίζει τον Ρυθμό της Αθήνας μόνο τα απογεύματα για κάποιες ώρες

Συγχώνευση: Σαβ  7 Φεβ 2026, 15:03
Αλλά ο melodia και ο skai παίζουν όλο το 24ωρο το πρόγραμμα των αθηναϊκών πάντα από παλιά