Εγώ απλά πιστεύω ότι πρέπει να δωθούν κίνητρα γιατι σπαταλιετε πολυ ενέργεια πολύτιμη και θα έχουμε και καλλιτερη ποιοτητα ηχου. Για φανταστείτε να μπουν με SFN απο Πάρνηθα, Υμμητό και Αιγινα 2kw στο κάθε βουνό απο έναν κεντρικό πάροχο θα είχαμε και λιγοτερη κατανάλωση και λιγότερη rf στα κεφάλια μας. Τώρα εχουν ο καθένας και πολύ παραπάνω.
Δεν είναι το οτι το DAB ως πρότυπο είναι πιο αποτελεσματικό σε σχεση με τα FM ως προς τη χρήση του φάσματος, δηλ. σταθμοι ανά ΜΗz, αλλά το ότι είναι λιγότερο επιρρεπές στις ομοδιαυλικές παρεμβολές.. Ετσι μπορούν να χρησιμοποιηθούν τα ιδια καναλια συχνοτήτων του DAB στα VHF, πιο γεωγραφικά 'πυκνά.. Σε περιπτώσεις κάλυψης περιφερειακών σταθμών, η χρήση με SFN το καθιστά ακόμη πιο αποτελεσματικο σε σχέση με τα FM.
Tα συστήματα μετάδοσης DAB+ (exciters, πολυπλέκτες κλπ) είναι πολύ πιο ακριβά σε σύγκριση με τα αντίστοιχα για τα FM.. Και χρησιμοποιεί υψηλοτερες συχνότητες στα VHF από τα FM, επομένως για να αντισταθμίσει, χρειαζεται να βάλει πιο πολλούς πομπούς για να έχει την ίδια κάλυψη ένος πομπού FM. Στην περιπτωση που ακους DAB στο αυτοκινητο σου και ταξιδεύεις με ταχύτητα μεγαλυτερη απο 120 χλμ/ώρα, η ωφέλιμη εμβελεια γίνεται αισθητά μικροτερη (εξαιτίας του φαινομενου Doppler, στις ανακλάσεις)
Η ηχητικη ποιότητα στο DAB+ μπορεί να ειναι εξαιρετική..ωραίος, ελκυστικός ήχος.. όμως για μερικούς τελειομανείς, ο ηχος αυτός ειναι αφύσικος και τεχνητός.. (εξαιτιας της προσθηκης εύρους συχνοτήτων μέσω του αλγοριθμου SBR στο AAC+ codec που το DAB+ χρησιμοποιεί). Αντιθετα, τα FM εχουν φυσικό ήχο.. όμως με ηχητικό όριο τους 15ΚΗz, και οταν δεν εχεις καλο σήμα, ακους και θορυβο και χάνεις και τον στερεοφωνικό διαχωρισμό..
Ενεργειακά για τον χρήστη.. οι μπαταρίες στους δέκτες DAB αδειάζουν πολυ πιο γρήγορα απ'τους δέκτες FM. Γιατι χρειάζεται πιο πολυ ενέργεια για τις αποκωδικοποιήσεις απ το ψηφιακό στο αναλογικό.. Αυτό εχει βελτιωθεί τελευταία, με τα πιο αποτελεσματικά chips.. Ομως, οποισδήποτε δέκτης FM ακόμα και σήμερα υπερέχει κατά πολύ στη χρονική διάρκεια λειτουργίας.