Μιά μικρή παρένθεση:
-Οι πιό πολλές κεραίες αυτοκινήτου ειναι λίγο πάνω λ/8 στα FM. Αυτό αφορά επιβατηγά οχήματα μικρής και μέσης κατηγορίας με κεραία οροφής βιδωτή. Μα λ/8 στα FM ειναι λ/4 στα VHF! Τί σημαίνει αυτό για τις κεραίες; Ποιός θα μας πεί; Μήν τα πω κι όλα εγω! Επίσης, το καλώδιο τροφοδοσίας ειναι στα 100Ω, κυρίως διότι στα υψηλά Ζ τα ρευματα ειναι μικρά και οι απώλειες ειναι μικρές. Ενα 2:1 SWR σημαίνει απώλεια 10% της συνολικής ισχύος, πρακτικά δηλαδή τίποτε.
-Κάποια αυτοκίνητα της με προενισχυμένες κεραίες ραδιοφώνου λ/10 που τις εχουν συνήθως ενσωματωμένες στο πίσω τζάμι, εχουν τους προενισχυτές τους να ειναι ευρείας ζώνης οπως και το ενεργό στοιχείο ραδιοηλεκτρικής λήψης. Πάνε μεχρι DVB-T! Το πρόβλημά τους ειναι πως ο στάνταρ εξοπλισμός συμπεριλαμβάνει ραδιοφωνο, και δεν υπάρχει κάν DIN υποδοχή ή αν υπάρχει καταργεί θήκη ίδιου μεγέθους, και επίσης ο ήχος μπαίνει σε aux in του κεντρικου συστήματος αρα η τοποθέτηση τυχαίου DAB+ δέκτη καταργεί οθόνη, χειριστήρια τιμονιού και ίσως και κεραία λήψης του ενσωματωμένου κατα την χρήση του dab+ δεκτη. Η αντικατάσταση όλης της μονάδας με εργοστασιακή στοιχίζει πολλά, πολλά λεφτά.