Εντελώς συμπτωματικά, αντικαθίστανται και όλα τα μέλη της ΕΕΤΤ - από απλά μέλη μέχρι και τον πρόεδρο.
Συγχώνευση: Παρ 12 Ιαν 2018, 04:32
Η ΕΡΤ ανοίγει την ψηφιακή εποχή στο ραδιόφωνο
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
...
Η ΕΡΤ για ακόμα μία φορά πρωτοπορεί και ανοίγει μια νέα σελίδα στην ιστορία της ραδιοφωνίας στη χώρα μας.
Πηγή:Γραφείο Τύπου ΕΡΤ
Περίπου έτσι, αλλά όχι και ακριβώς..
H καινοτομία της ΕΡΤ (που μακάρι και ολόψυχα να ανοίξει τον δρόμο για κάτι πολύ καλό), είναι στην πρωτοκαθεδρία χρήσης του πρότυπου DAB+, και όχι γενικά στο ΄ψηφιακο ραδιόφωνο'. Για την ιστορία - και επειδή μάλλον τείνει να ξεχαστεί, το DAB στην Ελλαδα πρωτοεγκαταστάθηκε τον Απρίλιο του 2004, στον Υμηττό, από τoυς τότε KISS 90.9 και Radio Gold 105/103.3, με στόχο την κάλυψη του κοινού των Ολυμπιακών Αγώνων της Αθήνας. Η προσπάθεια έπεσε στο κενό, γιατι η ΕΕΤΤ λίγες μέρες πριν την έναρξη των Ολυμπιακών Αγώνων, ξήλωσε όλον τον εξοπλισμό με την αιτιολογία οτι η εκπομπή γινόταν σε υπομπάντα των VHF για την οποία δεν είχαν δοθεί άδειες. (θα μου πεις, ποιά η διαφορά του τότε με του τώρα.. Εχει δοθεί κάποια άδεια ή ΒΝΛ τώρα με τις πιλοτικές εκπομπές της ΕΡΤ; μην απαντήσεις..ρητορικό το ερώτημα).
Συνεχίζω.. Το 2008 - τέσσερα χρόνια μετά - νέες πειραματικές μεταδόσεις DAB ξεκίνησαν με πρωτοβουλία του ΤΕΙ Πειραιά αυτή τη φορά, σε συνεργασία με τον ΚISS, όμως πολύ γρήγορα μπήκε φρένο και σ'αυτή την προσπάθεια, για ..φερόμενη παρεμβολή σε ..αναλογική τηλεοπτική συχνότητα της ΕΡΤ στα VHF! Υπόψιν οτι το πρόγραμμα του ΤΕΙ Πειραιά ήταν ένα επίσημο κρατικό πρόγραμμα, στα πλαίσια της προώθησης του προγράμματος e-learning, επιδοτούμενο απ'την Ευρωπαική Ένωση, και με στόχευση στη χρήση της τεχνολογίας DAB στην εξ'αποστάσεως εκμάθηση, με χρήση πολυμεσικών δυνατοτήτων της νέας ψηφιακής τεχνολογίας (μετάδοση οχι μόνο ήχου, αλλά και εικόνας!). Μέσω του εμπλουτισμένου DAB λοιποόν, του DMB δηλαδή, και κατά τη διάρκεια της δεύτερης φάσης του προγράμματος, το ψηφιακό σήμα έφτανε στους DAB δέκτες αρχικά στις περιοχές Αμαρουσίου-Πεύκης, επίσης γύρω από το ΤΕΙ Πειραιά (Πυροβολεία Αιγάλεω), και μελλοντικά και απο το Κ.Ε. Υμηττού. Στα άμεσα και πλήρως γνωστοποιημένα στις αρχές σχέδια, ήταν η μέσω των πρωτοκόλλων transport και application του DMB μετάδοση *και* δεδομένων τηλεματικής για το Αττικό ΤΡΑΜ καθώς και για τα μπλέ λεωφορεία (στις φωτεινές οθόνες). Αν και υπήρχε όλη η τεχνογνωσία, ο υλικοτοτεχνικός εξοπλισμος, η υποστήριξη, αλλά και ο ενθουσιασμός, η πιλοτική ολοκλήρωση της πρωτοποριακής για τα ελληνικά/ευρωπαικα δεδομένα προσπάθειας, δεν ολοκληρώθηκε ποτέ. Γιατί, αναρωτιέσαι; Γιατι προφανώς κάποιοι απλά δεν την ήθελαν.
Αυτά τα λίγα, ως προς τα πραγματικά ιστορικά γεγονότα.. Και ως προς τα συμπεράσματα, ο καθένας ό,τι πιστεύει..