Η ΕΡΑ βέβαια κάνει και την άλλη χαζομάρα, να βάζει τους τελικούς κομπρέσσορες στα βουνά, αποτέλεσμα των διαφορετικών πηγών τροφοδοσίας ήχου των κέντρων εκπομπής. Αν έβγαιναν από δορυφόρο με 256kbps και πάνω, ο ήχος θα έφτανε στον πομπό πρακτικά απαραμόρφωτος, οπότε και θα μπορούσε να "κουμπώνει" κατευθείαν σε αυτόν. Έτσι, θα έφτανε να βάλουν από έναν καλό, τελικό κομπρέσσορα σε κάθε στούντιο και να τον ρυθμίζουν από κοντά και όχι να έχουν πόσους πάνω στα βουνά, με αμφιβόλου ποιότητας ρυθμίσεις.
Οταν χρησιμοποιείς την κλασική μέθοδο της μετάδοσης του σήματος στον χώρο του πομπού μέσω ενός MPX (composite) αναλογικού link, ο διαμορφωτής του λινκ άθελά του παράγει και μικρο-υπερβάσεις (overshoots). Μπορείς να το αφήσεις έτσι, ή μπορείς να κάνεις χρήση ενος composite clipper αμέσως πριν τον πομπό, που θα τα κουρέψει αυτά. Ο clipper παράγει και παραμόρφωση στον ήχο, του χαλάει και καπως την ποιότητα, επομένως η χρήση του πρεπει να είναι μόνο πολύ χαλαρά για να κόψει τις κορυφές αυτών των υπερβάσεων. Αρα, οταν κάνεις χρήση του κλασικού composite link για τη μεταφορα του ήχου, τότε ο ιδανικός συνδυασμός είναι χρήση του FM επεξεργαστή στον χώρο του στούντιο (ακριβώς οπως και έγραψες πιο πάνω), σε συνδυασμό με τον composite clipper στο κέντρο εκπομπής.
Οι καιροί έχουν αλλάξει, η τεχνολογία έχει προχωρήσει, και ο μοντέρνος πλέον βέλτιστος τρόπος για την μετάδοση του σήματος στο κέντρο εκπομπής ειναι με ψηφιακό link. Εδώ τα πραγματα είναι διαφορετικά. Το σήμα πια δεν είναι αναλογικό composite MPX, αλλά στερεοφωνικο ασυμπιεστο ψηφιακό σήμα, κατά προτίμηση βάθους 24bits. Ετσι πετυχαίνεις μηδενικό θόρυβο και περναει η διαμορφωση χωρις καμιά απολύτως αλλοίωση, χωρις θέματα με overshoots και peaks, ακριβως όπως έχει φύγει απ'την κονσόλα, χωρις καν ανάγκη για clipping. Εκεί μπορεί κάλλιστα να τοποθετηθεί ο FM επεξεργαστής στο κέντρο εκπομπής ή στο στουντιο - δεν θα έχει καμια απολύτως διαφορά η επιλογή.