Οι κινητές δεν ενδιαφέρονται, ο κωδικός Α0108 προστέθηκε γιατί δεν υπήρχε ανάλογη κατηγορία δραστηριότητας για να κατατάξουν όσους πάρουν άδεια μετά τον Διαγωνισμό.
Το κόστος ΔΕΝ είναι στις άδειες. Ένα carrier για Θεσσαλονίκη έχει τιμή εκκίνησης τριαντατόσες χιλιάδες ευρώ - σιγά τα λεφτά, και θα τα πληρώσεις σε 3 δόσεις με τελευταία το 2021. Τα 250.000 ευρώ για κεφαλαιακή επάρκεια και εγγυητικές επιστολές, επίσης δεν είναι πρόβλημα για έναν σοβαρό παίκτη.
Το κόστος είναι στους πομπούς & τα κεραιοσυστήματα που θα τα χρειαστείς, είτε πάρεις την άδεια τζάμπα, είτε επί πληρωμή.
Βάσει των προδιαγραφών 1+1, μόνο για Χορτιάτη θέλεις 250 - 300 χιλιάρικα, χώρια εγκαταστάσεις / πυλώνες / γεννήτριες, χώρια τον πολυπλέκτη, χώρια το Κέντρο Ελέγχου που πρέπει να παίξουν εντός 12 μηνών, και χώρια Φιλίππειο, Αριδαία, Κιλκίς που πρέπει να παίξουν εντός 24 μηνών.
Και αυτά τα λεφτά ΔΕΝ θα τα πάρεις πίσω αν δεν έχεις πελάτες να κουβαλήσεις.
Όσο δεν υπάρχει νομοθετική ρύθμιση που να καθορίζει το χρονοδιάγραμμα της μετάβασης και παράλληλα να δίνει κίνητρα στους σταθμούς να πάνε στο DAB, αυτοί που έχουν τα λεφτά να το κάνουν, σκέφτονται σοβαρά και δεν θα πάρουν τέτοιο ρίσκο (γι' αυτό και άλλωστε έχουν λεφτά...)