Ερώτηση για το MEZZO - NOVA - SATLEO FORUM
  • Τετ 24 Ιουν 2026, 01:47
Like us on our Facebook page "https://www.facebook.com/Satleo"
Email επικοινωνίας του Satleo Forum: "forum@satleo.gr"

Αποστολέας Θέμα: Ερώτηση για το MEZZO  (Αναγνώστηκε 5019 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος ΤΟΠΟΥΖΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

  • Αρχάριο μέλος
  • Ημερομηνία εγγραφής: Μαρ 2009
  • Μηνύματα: 6
Ερώτηση για το MEZZO
« Αρχή θέματος: Πεμ 26 Μαρ 2009, 11:43 »
Καλημέρα σας

Θέλω να ρωτήσω πως μπορώ να δω ελεύθερα το κανάλι Mezzo γιατί ο δέκτης μου Tophield TF6400 το δείχνει κλειδωμένο ενώ άλλοι το βλέπουν.

Ευχαριστώ