Το μεγάλο Relaunch που έχει ανακοινωθεί για το επόμενο διάστημα περιλαμβάνει τελικά και αλλαγή ονόματος! Το μεγαλύτερο συνδρομητικό πρόγραμμα της Γερμανίας αλλάζει στις αρχές Ιουλίου όνομα και θα τιτλοφορείται πλέον ως «SKY».
Τον Φεβρουάριο η Premiere ξεκίνησε μελέτες σε συνεργασία με μεγάλες εταιρίες ερευνών και πανεπιστημιακά ιδρύματα της χώρας, ώστε να διαπιστωθούν χαρακτηριστικά και στοιχεία του τωρινού συνδρομητικού προγράμματος. Πλειοψηφία των ερωτηθέντων δεν είχε πρόβλημα με νέο όνομα, γεγονός που εξέπληξε ευχάριστα τους ιδιοκτήτες της εταιρίας Murdoch News Corporation!
Οι εργαζόμενοι στο Unterföhringen του Μονάχου εργάζονται πυρετωδώς για το Rebranding, με αλλαγή σε επικοινωνιακή και διαφημιστική πολιτική, όνομα και περιεχόμενο. Σίγουρα θεωρείται πως το όνομα Sky της Γερμανίας θα χρησιμοποιείτε για τις νέες διαφημιστικές καμπάνιες του προγράμματος αναφορικά με τα αποκτήματα της Bundesliga. Η ποδοσφαιρική εκδήλωση ξεκινάει στις αρχές Αυγούστου και είναι μία από τις σημαντικότερες εποχές απόκτησης νέων συνδρομητών – μαζί με την χριστουγεννιάτικη τάση.
Η αλλαγή ονόματος θα δημοσιοποιηθεί και επισήμως, μετά την έγκριση των αρμοδίων στελεχών που θα έχει δοθεί μέχρι τις αρχές Ιουνίου.