Διαβάζω: "... η Digea, πάροχος ψηφιακού σήματος στην Ελλάδα, κατέβασε από την πλατφόρμα της τη διαφήμισή της, στην οποία πρωταγωνιστούσε ο γνωστός ηθοποιός, ενώ η συνεργασία που υπήρχε και αφορούσε στη δημιουργία και άλλων σποτ δεν θα συνεχιστεί..."
Παρ όλα αυτά το κομμάτι που αφορούσε την παρουσία του ηθοποιού ήταν πάντα το ίδιο και άλλαζε μόνο αυτό του χάρτη και το σπικάζ με την επόμενη μετάβαση. Δεν ξέρω αν στο μέλλον είχαν σκοπό να κάνουν και νέα διαφήμιση με άλλο consept. Θα δουμε τώρα πως θα το χειριστουν, αλλά καλύτερα για μένα να ειναι απλά χάρτης με σπικάζ τη νέα μετάβαση χωρίς ανθρώπινη παρουσία. Ο καθένας βλέποντας το χάρτη καταλαβαίνει αν τον αφορά η μετάβαση ή όχι.