Oi δικοι μας εδω εβαλαν διαφημιση και καλα εκαναν αλλα δεν θα επρεπε να πουνε και ποιο πολλλες λεπτομεριες πως θα εκπεψουν πως θα τα παισουν κλπ.
Μια διαφημιστική καμπάνια εξελίσσεται συνεχώς, στην αρχή σου κινεί το ενδιαφέρον για να μάθεις περισσότερα και να ρωτήσεις, στην μέση δίνει περισσότερες λεπτομεριές και όσο πλησιάζει ο καιρός γίνεται πιο συγκεκριμένη.
Ήδη από χτες άρχισαν να μεταδίδουν ένα μήνυμα με διαφορετικό τέλος που βγάζει την ερώτηση του αν είναι δωρεάν και προσθέτει στο τέλος τις περιοχές κάλυψης.
Υ.Γ. Μην ξεχνάμε ότι είναι χριστουγεννιάτικη περίοδος και τώρα τα κανάλια βγάζουν τα σπασμένα των προηγουμένων μηνών. Λόγω εορτών έχουν πέσει περισσότερες διαφημίσεις και αν και λεμέ ότι είναι εσωτερική διαφήμιση και δεν κοστίζει, χάνεται τηλεοπτικός διαφημιστικός χρόνος που θα μπορούσαν να τον αξιοποιήσουν διαφορετικά. Λογικά όσο πλησιάζει ο καιρός οι διαφημίσεις θα ενταθούν και θα γίνουν πιο συγκεκριμένες.