Σήμερα μου απάντησαν σε mail που είχα στείλει πριν 1,5 μήνα ακριβώς και αυτό αυτοματοποιημένο και άσχετο...
:shock:
Στις 11 Ιανουαρίου τους στέλνω αυτό:"Καλημέρα σας, Σήμερα τα ξημερώματα "έπιασα" την δοκιμαστική εκπομπή που έγινε στην περιοχή της Θεσσαλονίκης. Δεν αντιμετώπισα κανένα πρόβλημα στο συντονισμό και την αποθήκευση των συχνοτήτων. Παρατήρησα όμως ότι ενώ οι γενικές πληροφορίες του EPG μου εμφανίζονταν στα ελληνικά, όταν ζητούσα να δω τις λεπτομέρειες κάποιου προγράμματος μου τις εμφάνιζε σε άπταιστα αγγλικά. Να υποθέσω ότι όταν αρχίσουν οι κανονικές εκπομπές στις 14/1 δε θα υπάρχει αυτό?"
Η σημερινή απάντησή τους:"Αγαπητέ κύριε Σεϊτίδη, καλησπέρα σας.
Θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε για το ενδιαφέρον σας.
Σχετικά με το ερώτημα που μας θέσατε σας ενημερώνουμε ότι η υπηρεσία του ηλεκτρονικού οδηγού προγράμματος (EPG) παρέχεται από την εταιρεία μας και στα ελληνικά και στα αγγλικά. Για να μπορείτε να δείτε τις πληροφορίες στα ελληνικά, πρώτα βεβαιωθείτε ότι ο ψηφιακός σας δέκτης υποστηρίζει την ελληνική γλώσσα, και αν ναι τότε ρυθμίστε τον στην συγκεκριμένη επιλογή.
Σας γνωρίζουμε ότι στο site μας Οι παραπομπές δεν είναι διαθέσιμες στους επισκέπτες.
Εγγραφείτε ή
Συνδεθείτε, στην κατηγορία «Είμαι Ιδιώτης», υπάρχει ενότητα «Συχνές Ερωτήσεις», η οποία εμπλουτίζεται συνεχώς και μπορείτε να ανατρέξετε για περισσότερες πληροφορίες.
Τμήμα εξυπηρέτησης τηλεθεατών"
... ουδέν σχόλιο.