Την «έλευση» του Disney Channel στην Ελλάδα μέσα από την ψηφιακή πλατφόρμα της Nova, από αύριο Σάββατο 07.11.2009, ανακοίνωσαν χθες σε συνέντευξη Τύπου στελέχη της εταιρείας.
Ειδικότερα στη συνέντευξη, ο Maciej Bral, αντιπρόεδρος και γενικός διευθυντής των Disney Channels Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης, Νότιας Αφρικής και Μέσης Ανατολής, τόνισε ότι τα προγράμματα της Disney χαίρουν εκτίμησης παγκοσμίως τόσο από τα παιδιά όσο και από τις οικογένειες και εξέφρασε την ικανοποίησή του για την έναρξη της προβολής του καναλιού και στην Ελλάδα. Το Disney Channel, το οποίο ακολουθεί το πρόσφατο ντεμπούτο του Disney XD, που έγινε στις 03.10.2009, θα είναι αποκλειστικό στην τηλεόραση της Nova για το επόμενο τρίμηνο. Υπενθυμίζεται ότι η εταιρεία έχει ήδη συνάψει συμφωνίες στην Ελλάδα και στην Κύπρο. Ειδικότερα στη χώρα μας έχει στρατηγική συμφωνία με τη δημόσια ραδιοτηλεόραση, ενώ υπάρχει συμφωνία για τηλεοπτικές σειρές και με τον τηλεοπτικό σταθμό Antenna. Η Disney Channels Worldwide αποτελεί ένα παγκόσμιο χαρτοφυλάκιο με 98 κανάλια παιδικής και οικογενειακής ψυχαγωγίας και αναμεταδόσεων, με δυνατότητα εκπομπής σε 167 χώρες και σε 32 γλώσσες.
Οι επωνυμίες της πλατφόρμας είναι: Disney Channel, Playhouse Disney, Disney XD και Disney Cinemagic. Στο χαρτοφυλάκιο ανήκει επίσης και το Radio Disney.
Η στρατηγική με πολλαπλές πλατφόρμες περιλαμβάνει συνδρομή για βίντεο κατά παραγγελία (video-on-demand) και τους δικτυακούς τόπους ευρείας ζώνης με πλούσιο περιεχόμενο PlayhouseDisney.com, DisneyXD.com και DisneyChannel.com.
Το περιεχόμενο του Disney Channel μεταδίδεται μέσω καλωδιακών, δορυφορικών και ψηφιακών επίγειων τηλεοπτικών καναλιών, καθώς και μέσω της στρατηγικής συνεργασίας με την Disney-ABC-ESPN Television προς υπηρεσίες μετάδοσης τρίτων σε όλο τον κόσμο.
Το Disney Channel συνεχίζει να επεκτείνεται με ταχείς ρυθμούς σε νέες αγορές σε όλο τον κόσμο, αναλαμβάνοντας καθοριστικό ρόλο στη γνωριμία των νέων καταναλωτών με την επωνυμία Disney. Αξίζει να αναφερθεί ότι το 2008, το Disney Channel στις ΗΠΑ ήταν το 2ο καλωδιακό δίκτυο με τη μεγαλύτερη ακροαματικότητα στη ζώνη primetime. Αυτή ήταν η τρίτη συνεχόμενη χρονιά που το κανάλι κατατάχθηκε στην 1η ή 2η θέση στη συνολική ακροαματικότητα σε σχέση με όλα τα υπόλοιπα καλωδιακά δίκτυα.
Πηγή: Ναυτεμπορική, Στέλιος Ιωάννου