Σας μεταφέρω αυτούσιο το δημοσίευμα απο την επίσημη σελίδα του ραδιοφωνικού σταθμού Kral fm 107.8 στο facebook...δημοσιευτηκε σήμερα και όταν το διάβασα μου λύθηκαν αρκετές απορίες....
ΔΗΛΩΣΗ-ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ
Καράνταη Χουσείν και Χασάνογλου Μουμινέ, ιδιοκτητών ραδιοφωνικών σταθμών KING FM 107.8 και RADIO DEE JAY 90.6 FM, κατοίκων Ξάνθης.
1.Ο πρώτος από εμάς Χουσείν Καράνταη είμαι κάτοχος βεβαίωσης νομιμότητας του Υπουργείου Τύπου (από 26-10-2000) για τον ραδιοφωνικό σταθμό KING FM 107,8 τον οποίο λειτουργώ από το 1986.
Από το 1997, κατείχα και δεύτερο ραδιοφωνικό σταθμό στο όνομα μου με την επωνυμία MAGIC STAR 90.6 (πριν από την 1-11-1999 που απαιτεί ο νόμος 2778/1999) τον οποίο μεταβίβασα στην δεύτερη από εμάς, σύζυγο μου Μουμινέ Χασάνογλου την 20-9-1999 με ιδιωτικό συμφωνητικό, άνευ τηρήσεως του από το άρθρο 6 παρ.11 του Ν.2328/1995 προβλεπόμενου συμβολαιογραφικού τύπου (σχετικό 1, το υπ αριθμ. 13517/12-19-2003 έγγραφο του Εθνικού Συμβουλίου Ραδιοτηλεόρασης που απευθύνεται προς την Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Δράμας Καβάλας Ξάνθης και σε απάντηση επιστολής της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης ενημερώνεται, που βεβαιώνει ότι χορηγήθηκε βεβαίωση νομίμου λειτουργίας σύμφωνα με την διάταξη του άρθρου 53 του ν. 2778/99 ανάμεσα σε άλλους ραδιοσταθμούς και στους σταθμούς «KING FM 107,8 ΧΟΥΣΕΙΝ ΚΑΡΑΝΤΑΗ ΣΤΟΓΙΑΝΝΙΔΟΥ 1” και «MACIG STAR 90,6 ΧΟΥΣΕΙΝ ΚΑΡΑΝΤΑΗ ΔΗΜΟΚΡΙΤΟΥ 16 ΞΑΝΘΗ.
Ανεξαρτήτως ότι η σχετική καταγραφή έγινε εκ παραδρομής στο όνομα του Χουσεΐν Καράνταη, δηλαδή του αρχικού ιδιοκτήτη , το ανωτέρω έγγραφο αποτελεί θετική απόδειξη και βεβαίωση από την αρμοδία αρχή για την ύπαρξη του σταθμού της Χασάνογλου Μουμινέ την 1.1.99, όπως απαιτεί το άρθρο 53 του Ν.2778/1999.
Το ίδιο αποδεικνύεται από το με αριθμό πρωτ 22.2.90 έγγραφο με ημερομηνία 22-12-97 της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου Ξάνθης και το επονομάζεται ως «Σκαρίφημα Οικίσκων Πάρκου Κεραιών» και στο οποίο εμφανίζεται η ύπαρξη του σταθμού Magic Star 90.6 ιδιοκτησίας Καράνταη Χουσείν να εκπέμπει κατά τον χρόνο σύνταξης του εγγράφου, από το πάρκο κεραιών του Δήμου Ξάνθης (σχετ.2).
Παρόλα αυτά το ΕΣΡ χωρίς να λαμβάνει υπόψη τα ανωτέρω αδιάσειστα στοιχεία, με την υπ’ αριθμ. 103/2004 απόφαση του αποφάσισε την διακοπή λειτουργία του ραδιοσταθμού Της δεύτερης Χασάνογλου Μουμινέ, κρίνοντας ότι λειτουργεί παράνομα με το σκεπτικό ότι εγώ ο πρώτος, σύζυγος της, Καράνταη Χουσείν, λειτουργώ δύο ραδιοφωνικούς σταθμούς στο όνομα μου, αν και αυτό απαγορεύεται.
Η συγκεκριμένη απόφαση του ΕΣΡ είναι λανθασμένη αφού διαφορετικό είναι το ζήτημα του αν ο συγκεκριμένος ραδιοσταθμός RADIO DEE JAY λειτουργεί παράνομα στο όνομα της Χασάνογλου Μουμινέ και άλλο αν λειτουργούσε νόμιμα την 1-11-1999 στο όνομα του Καράνταη Χουσείν ως συζύγου και κακώς μεταβιβάσθηκε (δεν τηρήθηκε ο συμβολαιογραφικός τύπος) στο όνομα της Μουμινέ (υπάρχει κώλυμα λόγω πρώτου βαθμού συγγενείας της με τον αρχικό ιδιοκτήτη).
Οσον αφορά το πρώτο από εμάς Χουσείν Καράνταη και τον ραδιοσταθμό KING FM 107.8 έχω να συμπληρώσω τα εξής:
Με την υπ’αριθμ.64/1999 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Σταυρούπολης εγκρίθηκε αίτηση μου για παροχή συναίνεσης για εγκατάσταση αναμεταδότη του ραδιοφωνικού μου σταθμού με την επωνυμία KING FM 107,8 STEREO σε έκταση που είναι απαραίτητη και όχι μεγαλύτερη από 200 τ.μ στην Θεση Αγιος Γεώργιος του όρους Αχλαδόβουνο του Δημοτικού Διαμερίσματος Κομνηνών για την εκπομπή ραδιοτηλεοπτικών και λοιπών σημάτων και κατόπιν της σχετικής αδείας της Δασικής Αρχής.
Μαζί εγκρίθηκαν και οι αιτήσεις της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας και Ελληνικής Αστυνομίας,της ΕΡΤ, του ΑΝΤ 1, του ΚΑΝΑΛΙ 6 (Τηλεοπτικό κανάλι της Ξάνθης) του Δημοτικού Ραδιοφώνου Ξάνθης και του 3ου Ραδιοφωνικού Προγράμματος Ξάνθης.
Ο τότε Δήμος Σταυρούπολης με ενέργειες του χαρακτήρισε την περιοχή Δημόσια ασκεπής χορτολιβαδική σε έκταση 4.000 τ.μ και προκειμένου να εξυπηρετήσει τους κατοίκους της περιοχής συνήνεσε στην εγκατάσταση των αναμεταδοτών, διότι η περιοχή λόγω της γεωμορφολογίας της δυσκόλευε την μετάδοση των ραδιοτηλεοπτικών σημάτων και ήταν αποκλεισμένη από ραδιόφωνο και τηλεόραση.
Στη συνέχεια ο Δήμος Σταυρούπολης προέβην στην έκδοση οικοδομικής αδείας με την γενική επίβλεψη της ΤΥΔΚ Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης Ξάνθης Νο 180/1999 για κατασκευή οικίσκων (μετασχηματιστή-εκπομπής ραδιοσημάτων) στην τοποθεσία Αχλαδόβουνο περιοχής Σταυρούπολης Νομού Ξάνθης.
Την 4-9-2000 κατέθεσα στο Υπουργείο Μεταφορών και Επικοινωνιών αίτηση για χορήγηση αδείας εγκατάστασης κεραίας ραδιοσταθμού στην κορυφή του Αχλαδόβουνου για τον ραδιοσταθμό μου με συνημμένη αίτηση για εκχώρηση ή έγκριση ραδιοσυχνοτήτων στην Διεύθυνση Διαχείρισης και Ελέγχου Φάσματος Ραδιοσυχνοτήτων για εκπομπή του προγράμματος στους 105,5 ΜΗΖ
Την 19-3-2002 κατέθεσα αίτηση στην Ελληνική Επιτροπή Ατομικής Ενέργειας για έκδοση γνωμάτευσης και την διαβίβαση αυτής στο Υπουργείο Μεταφορών και Επικοινωνιών για την μελέτη ραδιοφωνικών εκπομπών της εγκατάστασης κεραίας στο συγκεκριμένο σημείο σύμφωνα με το Ν.2801 και την ΚΥΑ 53571/3839,καταβάλλοντας και ποσό 354 ευρώ για την γνωμάτευση (προσάγεται το γραμμάτιο είσπραξης 83/2002).
Η Ελληνική Επιτροπή Ατομικής Ενέργειας του Υπουργείου Ανάπτυξης βεβαίωσε την 3-4-2002 ότι παρέλαβε την σχετική υποβληθείσα από εμένα μελέτη ραδιοεκπομπών κεραίας στο Αχλαδόβουνο Ξάνθης.
Την 12-5-2003 εξέδωσε τελικά την υπ’αριθμ.411/530 γνωμάτευση της την οποία διαβίβασε στην Ελληνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών με την οποία αποφαίνεται θετικά στο αίτημα μου και γνωματεύει ότι δεν υφίσταται ενδεχόμενο έκθεσης του γενικού πληθυσμού σε επίπεδα ηλεκτρομαγνητικής ακτινοβολίας άνω των ορίων ασφαλούς έκθεσης, λαμβάνοντας υπόψη και το δεδομένο ότι στην περιοχή υπάρχουν και γειτονικοί σταθμοί των εταιριών κινητής τηλεφωνίας VODAFONE PANAFON AEET, STET HELLAS AVEE, COSMOTE και της ΕΡΤ.
Εκτοτε έχει σταματήσει η διαδικασία για την χορήγηση της σχετικής αδείας από τις εμπλεκόμενες υπηρεσίες για λόγους που δεν οφείλονται σε μένα, αλλά μάλλον γιατί έχει ατονήσει γενικότερα η εφαρμογή του Νόμου και των σχετικών ΚΥΑ, λόγω της επικείμενης νέας νομοθετικής ρύθμισης για τα ραδιοτηλεοπτικά μέσα.
Αναφορικά με το γενικότερο πρόβλημα, δυστυχώς η διαδικασία έκδοσης της αδείας δεν προχώρησε μέχρι σήμερα, ειδικότερα έχουμε αδράνεια της Διοίκησης και αποχή από την εφαρμογή του Νόμου, αφού μετά την κατάθεση των φακέλων με τα απαιτούμενα στοιχεία, η Διοίκηση δεν προχώρησε στην προβλεπόμενη διαδικασία.Η μη εφαρμογή του Νόμου και η επί μακρόν αδρανοποίηση του από την Διοίκηση, υποδηλώνει έμμεσα πλην σαφώς την πρόθεση της Πολιτείας να παρατείνει την υφιστάμενη κατάσταση.
Εγώ κατέθεσα την αίτηση-μελέτη και τον φάκελο μου πλήρη, συμμορφούμενος στις διατάξεις του Νόμου και εφόσον μέχρι σήμερα δεν έχει εκδοθεί η άδεια, εξακολουθεί να υφίσταται το συγκεκριμένο καθεστώς λειτουργίας των αναμεταδοτών.
Μάλιστα κατέχω και βεβαίωση νομιμότητας της λειτουργίας του ραδιοσταθμού μου από το Υπουργείο Τύπου ότι λειτουργώ νόμιμα τον ραδιοσταθμό του σύμφωνα με το άρθρο 53 του Ν.2778/1999 .
Είμαι ιδιοκτήτης του ραδιοφωνικού σταθμού με τον διακριτικό τίτλο KING FM και εκπέμπω στην συχνότητα 107,8 εξ αρχής (έτσι αναγράφει και η βεβαίωση νομιμότητας που εκδόθηκε από την Γενικής Γραμματεία Τύπου το 2000, αλλά και το υπ’αριθμ.40/2001 αμετάκλητο βούλευμα του Συμβουλίου Πλημμελειοδικών Ξάνθης) από την θέση «Παναγία» όπου βρίσκεται το πάρκο κεραιών του Δήμου Ξάνθης, στο οποίο βρίσκομαι από το 2000 τουλάχιστον (προσκομίζω το σχετικό σκαρίφημα του πάρκου κεραιών από την Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου Ξάνθης, σχετ.3). Λόγω του ότι απευθύνομαι και σε ακροατήριο που ομιλεί την τουρκική γλώσσα, ο ραδιοσταθμός μου εκπέμπει για το τουρκόφωνο πρόγραμμα του και μόνο ως KRALL FM, που αποτελεί την απόδοση της λέξης KING από την αγγλική στην τουρκική. (Βασιλιάς στα ελληνικά, KING στα αγγλικά, KRALL στα τουρκικά).
Λόγω της γεωμορφολογίας της ορεινής περιοχής του Νομού Ξάνθης όπου κατοικούν 30.000 ομόθρησκοι μου, που αποτελείται από ορεινούς όγκους που καθιστούν δύσκολη την μετάδοση του ραδιοφωνικού σήματος του ραδιοσταθμού μου, αναγκάστηκα να ζητήσω την άδεια εγκατάστασης αναμεταδότη και το έπραξα στο πάρκο κεραιών του Δήμου Σταυρούπολης στο όρος Τσάλι. Συνεπώς η θέση εκπομπής «Σταυρούπολη» δεν αποτελεί την κύρια εγκατάσταση εκπομπής του ραδιοφωνικού σταθμού μου, αλλά θέση εγκατάστασης του αναμεταδότη μου από την συχνότητα 105,5 ΦΜ.
Το ΕΣΡ, κατά πάγια τακτική του και στα πλαίσια γενικευμένης και καταχρηστικής συμπεριφοράς του προέδρου του κου Λασκαρίδη, κατά του οποίου έχω προσφύγει με μηνυτήρια αναφορά στον Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Αθηνών για παράβαση καθήκοντος και κατάχρηση εξουσίας, επιχειρεί να διασπείρει ψευδείς και ανυπόστατες κατηγορίες σε βάρος μου, επιχειρώντας να παρασείρει και άλλες υπηρεσίες όπως η ΕΕΤΤ και η Εισαγγελία Ξάνθης, η Ασφάλεια Ξάνθης, και να προκαλέσει την άδικη δίωξη και τιμωρία μου.
Ετσι απεύθυνε στην Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ), έγγραφο όπου παραθέτοντας διάφορες αποφάσεις του ΕΣΡ που δεν αφορούσαν τον ραδιοσταθμό μου (όπως η 103/2004, 104/2005 που αφορούν τον ραδιοφωνικό σταθμό RADIO DEE JAY 90.6 της συζύγου μου Χασάνογλου Μουμινέ, και η υπ’αριθμ.837/2006 απόφαση του ΣΤΕ αφορά τον ραδιοσταθμό της συζύγου μου), ζήτησε την επιβολή κυρώσεων για τον ραδιοσταθμό μου.
Επίσης αναληθώς με κατήγγειλε ότι ο σταθμός μου δικαιούται να εκπέμπει μόνο από την συχνότητα 105,5 ΜΗΖ και από τη θέση Σταυρούπολη, ενώ το ακριβές είναι ότι ο σταθμός μου εκπέμπει από το 1999 από την συχνότητα 107,8 ΜΗΖ και από την θέση Παναγία Ξάνθης (όπου βρίσκεται το πάρκο κεραιών του Δήμου Ξάνθης) και αναμεταδίδει το σήμα του από την συχνότητα 105,5 και την θέση Σταυρούπολη Ξάνθης, όπου έχω εγκαταστήσει νόμιμα αναμεταδότη, προκειμένου να ακούγομαι στην ορεινή περιοχή της Ξάνθης, όπου εγκαταβιούν 30.000 ομόθρησκοι μου που αποτελούν κατά βάση και το μείζον ακροατήριο μου.
2.Αναφορικά με την δεύτερη από εμάς Χασάνογλου Μουμινέ και τον ραδιοσταθμό RADO DEE JAY 90.6, ισχύουν τα ακόλουθα:
Είμαι ιδιοκτήτρια του ραδιοφωνικού σταθμού RADIO DJ που εκπέμπει στην συχνότητα 90,6 ΜΗΖ. Ο ως άνω ραδιοσταθμός λειτουργούσε στην ίδια συχνότητα στο όνομα του συζύγου μου, Χουσεϊν Καράνταη με την επωνυμία «MAGIC STAR» πριν από την 1-11-1999 και περιλαμβάνεται στους ραδιοφωνικούς σταθμούς του Νομού Ξάνθης, στους οποίους είχε χορηγηθεί βεβαίωση νόμιμης λειτουργίας κατά τις διατάξεις του άρθρου 53 του Ν. 2778/1999, όπως βεβαιώνεται στο με αριθμό 4962/2003 έγγραφο του Τμήματος Μεταφορών και Επικοινωνιών της Νομαρχίας Ξάνθης και στο με αριθμό 13517/2003 έγγραφο του Ε.Σ.Ρ. (σχετ.) Ο σταθμός αυτός περιλαμβάνεται και στο από 22-12-1997 σκαρίφημα οικισμών του πάρκου κεραιών της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου Ξάνθης (σχετ.5, όπου φαίνεται ότι στεγάζεται στον ίδιο οικισμό με το ραδιοσταθμό «KING FM» και ήδη τουρκιστί «KRAL FM», που εκπέμπει νόμιμα στη συχνότητα 107,8 ΜΗΖ και ανήκει στον προαναφερθέντα σύζυγο μου Καράνταη Χουσείν.
Ο ραδιοφωνικός αυτός σταθμός όπως λειτουργούσε αρχικά, στο όνομα του συζύγου μου ΚΑΡΑΝΤΑΗ ΧΟΥΣΕΙΝ με την επωνυμία MAGIC STAR 90.6, πριν από την 1-11-1999 και μεταβιβάσθηκε σε μένα την 20-9-1999 με ιδιωτικό συμφωνητικό (σχετ.6), άνευ τηρήσεως του από το άρθρο 6 παρ.11 του Ν.2328/1995 προβλεπόμενου συμβολαιογραφικού τύπου.
Με το από 20-9-1999 ιδιωτικό συμφωνητικό μεταβιβάσθηκε ο ραδιοφωνικός σταθμός «MAGIC STAR» από τον νυν σύζυγο μου Καράνταη Χουσείν σε μένα χωρίς όμως να τηρηθεί ο τύπος του συμβολαιογραφικού εγγράφου που απαιτεί το άρθρο 6 παρ. 11 του Ν. 2328/1995.
Λόγω της παραλείψεως αυτής το Ε.Σ.Ρ., με τη με αριθμό 103/6-4-2004 απόφασή του (σχετ.7, βλ. και 104/2005 σχετ.8), έκρινε ότι εφόσον το ως άνω συμφωνητικό μεταβίβασης δεν έφερε βέβαιη χρονολογία, δεν αποδεικνύεται ότι ο σταθμός λειτουργούσε νόμιμα την 1-11-1999 στο όνομα εμού της αιτούσης, θεωρήθηκε ότι λειτουργούσε αυτόν ο σύζυγός μου και ότι η μεταβίβαση ήταν εικονική, οπότε και ενόψει του άρθρου 6 παρ. 8 Ν. 2328/1995, που δεν επιτρέπει ένα πρόσωπο να λειτουργεί περισσότερους από έναν ραδιοφωνικούς σταθμούς τοπικής εμβέλειας, επιβλήθηκε ως κύρωση η οριστική διακοπή της λειτουργίας του.
Ως προκύπτει από το υπ αριθμ. 13517/12-19-2003 έγγραφο του ιδίου του Εθνικού Συμβουλίου Ραδιοτηλεόρασης (σχετ.9) που απευθύνεται προς την Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Δράμας Καβάλας Ξάνθης και σε απάντηση επιστολής της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης, ενημερώνεται η Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση, ότι χορηγήθηκε βεβαίωση νομίμου λειτουργίας σύμφωνα με την διάταξη του άρθρου 53 του ν. 2778/99 ανάμεσα σε άλλους ραδιοσταθμούς και στον σταθμό «MACIG STAR 90,6 ιδιοκτησίας ΧΟΥΣΕΙΝ ΚΑΡΑΝΤΑΗ ΔΗΜΟΚΡΙΤΟΥ 16 ΞΑΝΘΗ.
Ανεξαρτήτως ότι η σχετική καταγραφή έγινε εκ παραδρομής στο όνομα του συζύγου μου Χουσεΐν Καράνταη, δηλαδή του αρχικού ιδιοκτήτη, το ανωτέρω έγγραφο αποτελεί θετική απόδειξη και βεβαίωση από την αρμοδία αρχή για την ύπαρξη και λειτουργία του συγκεκριμένου ραδιοφωνικού σταθμού την 1.1.99 όπως απαιτεί το άρθρο 53 του Ν.2778/1999.
Το ίδιο αποδεικνύεται από το με αριθμό πρωτ 22290 έγγραφο με ημερομηνία 22-12-97 της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου Ξάνθης και το επονομάζεται ως «Σκαρίφημα Οικίσκων Πάρκου Κεραιών» και στο οποίο εμφανίζεται η ύπαρξη και λειτουργία του ραδιοφωνικού σταθμού Magic Star 90.6 να εκπέμπει κατά τον χρόνο σύνταξης του εγγράφου, από το πάρκο κεραιών του Δήμου Ξάνθης.
Παρόλα αυτά το ΕΣΡ χωρίς να λαμβάνει υπόψη τα ανωτέρω αδιάσειστα στοιχεία, με την υπ’αριθμ. 103/2004 απόφαση του, αποφάσισε την διακοπή λειτουργία του ραδιοσταθμού μου, κρίνοντας ότι λειτουργεί παράνομα με το σκεπτικό ότι ο σύζυγος μου Καράνταη Χουσείν, λειτουργεί δύο ραδιοφωνικούς σταθμούς στο όνομα του, αν και αυτό απαγορεύεται.
Η συγκεκριμένη απόφαση του ΕΣΡ είναι λανθασμένη αφού διαφορετικό είναι το ζήτημα του αν ο συγκεκριμένος ραδιοσταθμός RADIO DEE JAY λειτουργεί παράνομα στο όνομα μου και άλλο αν λειτουργούσε νόμιμα την 1-11-1999 στο όνομα του συζύγου και κακώς μεταβιβάσθηκε (δεν τηρήθηκε ο συμβολαιογραφικός τύπος) στο όνομα μου (υπάρχει κώλυμα λόγω βαθμού συγγενείας μου με τον αρχικό ιδιοκτήτη).
Πρόσφατα εξεδόθη η υπ’αριθμ.68/2012 απόφαση του ΕΣΡ (σχετ.9) με την απόφαση επιβλήθηκε εκ νέου στον ραδιοφωνικό μου σταθμό η διοικητική κύρωση της οριστικής διακοπής λειτουργίας του.
Με βάση τα παραπάνω, κρίθηκε πολλές φορές από τα ποινικά δικαστήρια του Εφετείου Θράκης ότι είναι νομικά και ουσιαστικά αβάσιμη τόσο η άσκηση οποιαδήποτε ποινικής διώξεως σε βάρος μου για παραβάσεις του Ν.2328/1995 όσο και επιβολής άλλων μέτρων ή ποινών από την ΕΕΤΤ, δεδομένου ότι όπως έχει δεχθεί το υπ’αριθμ.40/2001 αμετάκλητο απαλλακτικό βούλευμα του Συμβουλίου Πλημμελειοδικών Ξάνθης δεν νοείται εν τοις πράγμασιν εφαρμογή του Ν.2328/1995, διότι η ίδια η Διοίκηση έχει αδρανήσει να θέσει σε εφαρμογή αυτό το Νόμο, ο οποίος εισάγει μεν ένα νομοθετικό πλαίσιο το οποίο όμως δεν λειτουργεί λόγω τυπικών ακόμη και ουσιαστικών ελλείψεων (μη έκδοση των σχετικών προεδρικών διαταγμάτων και των σχετικών υπουργικών αποφάσεων) αλλά και λόγω μη ενάρξεως και ολοκληρώσεως της διαδικασίας χορηγήσεως των σχετικών αδειών, φαινόμενα για τα οποία δεν υφίσταται υπαιτιότητα του πολίτη άρα και δική μου, αφού σχετική αίτηση μου εκκρεμεί ακόμη.
Εφόσον λοιπόν δεν έχει καταρτισθεί ακόμη ο χάρτης συχνοτήτων κατά νομό της Ελλάδας, δεν έχει εκδοθεί η σχετική υπουργική απόφαση για την προκήρυξη των διαθεσίμων συχνοτήτων, δεν έχει αρχίσει και δεν έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία χορήγησης των σχετικών αδειών, εφόσον όλοι οι προ της 1-11-1999 λειτουργούντες ραδιοσταθμοί, θεωρούνται κατά πλάσμα δικαίου ως νομίμως λειτουργούντες, συνεπώς δεν εφαρμόζονται οι κυρωτικές διατάξεις του Ν.2328/1995 ή άλλου σχετικού νόμου, ούτε υφίσταται πλαίσιο λειτουργίας του ίδιου του Ραδιοτηλεοπτικού Συμβουλίου, το οποίο είναι αρμόδιο για την επιβολή των όποιων κυρώσεων, αφού ο νόμος δεν προβλέπει καν σε ποιόν επιβάλλεται το πρόστιμο (Γιάννη Καράκωστα το Δίκαιο των ΜΜΕ σελ.116 και επ.).
Σε βάρος μου έχει κινηθεί άλλες τέσσερεις (4) φορές η αυτόφωρη διαδικασία και η κατάσχεση των μηχανημάτων του ραδιοσταθμού μου, αλλά σε όλες τις περιπτώσεις αθωώθηκα από το δικαστήριο και διατάχθηκε η απόδοση των μηχανημάτων σε μένα. Παρόμοια διαδικασία κατάσχεσης μηχανημάτων ραδιοσταθμού, δεν γνωρίζω να συνέβη για άλλον ραδιοσταθμό του Νομού Ξάνθης, παρά το ότι έχουν εκδοθεί αποφάσεις του ΕΣΡ τόσο για ραδιόφωνα όσο και για τηλεοπτικούς σταθμούς του Νομού Ξάνθης.Μέχρι και σήμερα έχουν εκδοθεί αλλεπάλληλες απαλλακτικές αποφάσεις των ποινικών δικαστηρίων οι οποίες έκριναν ότι δικαιολογημένα πιστεύω ότι νομίμως λειτουργώ και ότι ο ραδιοσταθμός RADIO DJ (πρώην MAGIC STAR) είχε βεβαίωση νομίμου λειτουργίας στο όνομα του συζύγου μου Καράνταη Χουσείν (τις οποίες προσάγω και επικαλούμαι).
Σύμφωνα με τις προσαγόμενες ποινικές αποφάσεις κρίθηκε:
Α).Με την υπ’άριθμ.162/2008 απόφαση του Τριμελούς Πλημμελειοδικείου Ξάνθης αθώα της παράνομης λειτουργία του ραδιοφωνικού σταθμού για το διάστημα από 6-4-2004 έως την 21-3-2005 (σχετ.11).
Β).Με την υπ’αριθμ.162/2009 απόφαση του Τριμελούς Εφετείου Θράκης αθώα της παράνομης λειτουργίας του ραδιοφωνικού σταθμού την 20-7-2004 (σχετ.12).
Γ).Με την υπ’αριθμ.1289/2011 αμετάκλητη απόφαση του Εφετείου Θράκης αθώα της παράνομης λειτουργίας του ραδιοφωνικού σταθμού για το διάστημα από 22-3-2005 έως 20-1-2010 (για διάστημα πέντε ετών!), (σχετ.13).
Δ).Με την υπ’αριθμ. 729/2012 πρόσφατη απόφαση του Τριμελούς Πλημμελειοδικείου Ξάνθης αθώα της παράνομης λειτουργίας του ραδιοφωνικού σταθμού για το διάστημα από 21-1-2010 έως 7-3-2010 διάστημα (σχετ.14).
Ε).Με την υπ’αριθμ.3621/25-11-2011 αμετάκλητη απόφαση του Μονομελούς Αυτόφωρου Πλημμελειοδικείου Ξάνθης, αθώα της παράνομης λειτουργίας του ραδιοφωνικού σταθμού την 24-11-2011 (σχετ.15). (δηλαδή δικαστικά, έως και την 24-11-2011 έχει κριθεί ότι νόμιμα λειτουργώ τον ραδιοσταθμό μου).
Με βάση τις παραπάνω αποφάσεις κρίθηκε από τα ποινικά δικαστήρια της Ξάνθης ότι δικαιολογημένα πιστεύω πως νόμιμα λειτουργώ τον ραδιοφωνικό σταθμό μου.
Επειδή επιπροσθέτως τα μηχανήματα του ραδιοσταθμού αγοράσθηκαν με δάνεια των οποίων η αποπληρωμή θα καθυστερήσει λόγω της διακοπής λειτουργίας του ραδιοσταθμού, ενώ προσάγω και επικαλούμαι σχέδιο σύμβασης χρηματοδότησης από πρόγραμμα της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, και σύμβαση που υπέγραψα για την λήψη της επιχορήγησης απ’ όπου προκύπτει ότι χρηματοδοτήθηκα ως νόμιμος ραδιοσταθμός που λειτουργεί νόμιμα (σχετ.10).
Συνεπώς και με δεδομένο ότι ούτε υπαιτιότητα μου στοιχειοθετείται λόγω πλάνης μου που δημιουργήθηκε από την αδράνεια της Διοικήσεως να ολοκληρώσει το νομοθετικό πλαίσιο σύννομης λειτουργίας των ραδιοφωνικών σταθμών, την οποία έχουν αποδεχθεί και τεκμηριώσει και όλα τα ποινικά δικαστήρια του Εφετείου Θράκης, τα οποία με έχουν απαλλάξει σε όλες τις υποθέσεις,
Όπως κρίθηκε από την υπ’αριθμ.1289/2011 αμετάκλητη απόφαση του Εφετείου Θράκης (σχετ.13) : «Η έλλειψη, όμως, βέβαιης χρονολογίας στο ως άνω συμφωνητικό (μεταβίβασης του ραδιοφωνικού σταθμού από τον σύζυγο μου Καράνταη Χουσείν σε μένα), δεν οδηγεί χωρίς άλλο, στη διαπίστωση ότι η μεταβίβαση είναι εικονική και οι συμβαλλόμενοι δεν επιθυμούσαν σοβαρά τη μεταβίβαση του δικαιώματος εκπομπής ή ότι επιθυμούσαν κάτι άλλο από αυτό που ανέγραψαν στο ως άνω έγγραφο. Η κατηγορουμένη (Χασάνογλου Μουμινέ) κατά της ως άνω αποφάσεως άσκησε αίτηση θεραπείας, που απορρίφθηκε με τη με αριθμό 104/2005 απόφαση της Ολομέλειας του Ε.Σ.Ρ., κατά της οποίας άσκησε αίτηση ακυρώσεως ενώπιον του ΣτΕ, η εκδίκαση της οποίας εκκρεμεί, ενώ εκδόθηκε αρχικά προσωρινή διαταγή μη εκτελέσεως της πιο πάνω αποφάσεως του Ε.Σ.Ρ., στη συνέχεια δε, με τη με αριθμό 830/2007 απόφαση απορρίφθηκε η σχετική αίτηση αναστολής. Εξάλλου, η κατηγορούμενη, δυνάμει της με αριθμό 162/2008 (αμετάκλητης) αποφάσεως του Τριμελούς Πλημμελειοδικείου Ξάνθης κηρύχθηκε αθώα της παράνομης λειτουργίας του ως άνω ραδιοφωνικού σταθμού, κατ’ εξακολούθηση, κατά το διάστημα από 6-4-2004 (χρόνος εκδόσεως της 103/2004 αποφάσεως του Ε.Σ.Ρ.) έως και 21-3-2005 και με τη με αριθμό 162/2009 απόφαση του Τριμελούς Εφετείου Πλημ/των Θράκης κηρύχθηκε απαράδεκτη, κατ’ άρθρο 57 ΚΠοινΔ, η ασκηθείσα εναντίον της ποινική δίωξη για την πράξη της παράνομης λειτουργίας ραδιοφωνικού σταθμού, φερόμενη ως τελεσθείσα την 20-7-2004, στην Ξάνθη, ενώ κατασχέθηκαν και στη συνέχεια άρθηκε η κατάσχεση και αποδόθηκαν σ’ αυτήν η κεραία και ο εξοπλισμός εκπομπής του σταθμού. Έτσι η κατηγορουμένη με βάση την ύπαρξη νόμιμα λειτουργούντος σταθμού στις 1-11-1999 και ενόψει των ένδικων μέσων (προσφυγών, αιτήσεων) ενώπιον των διοικητικών δικαστηρίων, της αρχικής χορηγήσεως προσωρινής διαταγής, που της επέτρεπε τη συνέχεια λειτουργίας του ραδιοφωνικού σταθμού, την αθώωσή της για το ίδιο αδίκημα με το κρινόμενο αλλά για το αμέσως προηγούμενο διάστημα (6-4-2004 έως 21-3-2005) πίστευε, όχι αβάσιμα, ότι μπορούσε να συνεχίσει τη λειτουργία του σταθμού, όχι μόνο τουλάχιστον μέχρι την έκδοση της με αριθμό 837/2006 αποφάσεως του ΣτΕ (σχετ.8.α), αλλά και στη συνέχεια, καθόσον η αδράνεια της Πολιτείας να δημιουργήσει ένας σαφές νομοθετικό πλαίσιο λειτουργίας των ραδιοφωνικών σταθμών τοπικής εμβέλειας, της δημιουργούσε την εύλογη πεποίθηση ότι δικαιούται να λειτουργεί τον ως άνω σταθμό, μάλιστα όπως προκύπτει από το με αρ. 4187/7-4-2008 έγγραφο της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης, επενδυτική πρόταση της κατηγορουμένης εγκρίθηκε προς επιχορήγηση από το ΠΕΠ Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης και στις 17-4-2008 υπογράφηκε σχετική σύμβαση μεταξύ αυτής και της τράπεζας EUROBANK ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΑΕ. Πρέπει να σημειωθεί ότι ο σκοπός του νομοθέτη του Ν. 2778/1999 ήταν η παγίωση (μέχρι τη νομοθετική λύση) της καταστάσεως στο φάσμα των ραδιοσυχνοτήτων, που αποτελούν δημόσιο αγαθό και εφόσον θεωρήθηκε από το νόμο αυτό ότι ο ραδιοφωνικός σταθμός που εξέπεμπε στη συχνότητα 90,6 ΜΗΖ στις 1-11-1999 λειτουργεί νόμιμα, βάσιμα θεωρείται από την κατηγορουμένη ότι εξακολουθεί κατ’ ουσία να λειτουργεί νόμιμα, ανεξάρτητα από την έλλειψη της τυπικής νομιμοποιήσεώς της, ως ο νέος φορέας που χρησιμοποιεί την ίδια ως άνω συχνότητα. Επομένως, πρέπει να γίνει δεκτός ο αυτοτελής ισχυρισμός της κατηγορουμένης, προβληθείς διά του συνηγόρου της, περί συγγνωστής νομικής πλάνης και να κηρυχθεί η κατηγορούμενη αθώα της αποδιδόμενης σ’ αυτήν πράξεως της παράνομης λειτουργίας ραδιοφωνικού σταθμού κατ’ εξακολούθηση, κατά τα οριζόμενα στο διατακτικό, καθόσον ενόψει και των πνευματικών και επαγγελματικών της δυνατοτήτων και ειδικότερα μιας γυναίκας που δραστηριοποιείται στο χώρο των τοπικών ραδιοφωνικών σταθμών με την καθοδήγηση του συζύγου της, είχε δημιουργηθεί σ’ αυτήν εύλογα η πεποίθηση ότι μπορεί να λειτουργεί το σταθμό μέχρις ότου, ενός εύλογου χρόνου, ρυθμιστεί από τη διοίκηση το πλαίσιο νομικής λειτουργίας των ραδιοσταθμών, αλλά κριθεί και η δική της υποχρέωση οριστικά από τα διοικητικά δικαστήρια. ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ με κήρυξε ΑΘΩΑ του ότι: Στην Ξάνθη κατά το χρονικό διάστημα από 22-3-2005 έως 20-1-2010, με περισσότερες από μία πράξεις που συνιστούν εξακολούθηση του αυτού εγκλήματος προέβην σε μετάδοση ραδιοφωνικού σήματος χωρίς να κατέχω την κατά νόμο άδεια ίδρυσης, εγκατάστασης και λειτουργίας ραδιοφωνικού σταθμού και συγκεκριμένα ως ιδιοκτήτρια του ραδιοφωνικού σταθμού με την επωνυμία “RADIO DEE JAY”, αν και υπήρχε η υπ’ αρ. 103/6-4-2004 απόφαση του Εθνικού Συμβουλίου Ραδιοτηλεόρασης περί της οριστικής διακοπής λειτουργίας του ως άνω ραδιοσταθμού, εγώ καταλήφθηκα να εκπέμπω ραδιοφωνικό σήμα στη συχνότητα 90,6 FM, χωρίς να κατέχω την κατά νόμο άδεια ίδρυσης, εγκατάστασης και λειτουργίας ραδιοφωνικού σταθμού, όπως είχα υποχρέωση».
Ομοίως το Μονομελές Πλημμελειοδικείο Ξάνθης με την υπ’αριθμ. 3621/2011 αμετάκλητη απόφαση του που εκδόθηκε με την αυτόφωρη διαδικασία, κατόπιν καταγγελίας τρίτου και επεμβάσεως της ΕΕΤΤ και σύλληψης μου επ’ αυτοφώρω, με απάλλαξε για πολλοστή φορά των κατηγοριών μου, δεχόμενο τους ισχυρισμούς μου και έκρινε ότι καλώς εκπέμπω στην συχνότητα των 90.6 μεγακύκλων.
Επικουρικά: Με την κυρωτική απόφαση του ΕΣΡ (103/2004), εκδηλώνεται από το ΕΣΡ αμφίσημη αιτιολογία απόρριψης συνισταμένη στο μεν ότι «εκ των προσκομισθέντων νεωτέρων στοιχείων δεν προέκυψε ότι ο εν λόγω ραδιοφωνικός σταθμός λειτουργούσε την 1.11.99 και εντεύθεν ότι, κατά το άρθρο 53 του ν. 2778/99, λειτουργεί νομίμως»
Η αιτιολογία όμως που εκδηλώνεται κατά αυτόν τον τρόπο στην προσβαλλόμενη απόφαση είναι πλημμελής καθόσον το ΕΣΡ δεν εξηγεί για ποιόν λόγο τα προσκομισθέντα από εμένα αποδεικτικά στοιχεία λειτουργίας του σταθμού την κρίσιμη ημερομηνία της 1.11.99, δεν είναι επαρκή και δεν ανατρέπουν την αρχική του κρίση .Κατά συνέπεια το ΕΣΡ πλανήθηκε περί τα πράγματα .
Πάντως με βάση την νομολογία που διαμορφώθηκε από τα ποινικά δικαστήρια της περιφέρειας του Εφετείου Θράκης, έχει κριθεί νόμιμη η λειτουργία του ραδιοφωνικού σταθμού μου, τουλάχιστον έως και σήμερα αφού έτσι δέχτηκε η πρόσφατη απαλλακτική απόφαση του Τριμελούς Πλημμελειοδικείου Ξάνθης (729/26-6-2012).
Εδώ και χρόνια ο ραδιοσταθμός μου, στην συχνότητα που εκπέμπει των 90.6 χιλιοκύκλων στο Νομό Ξάνθης, εδώ και τουλάχιστον δέκα πέντε χρόνια, ουδέποτε παρέμβαλλε, ούτε εξέπεμψε για οποιοδήποτε λόγο από άλλη συχνότητα.
Σήμερα, μας έχουν κοινοποιηθεί δύο αποφάσεις της ΕΕΤΤ (μια για τον καθένα από εμάς, με τις οποίες καλούμαστε να κλείσουμε τα δύο ραδιόφωνα μας και να καταβάλλουμε ποσό 19.000 ευρώ ο πρώτος και ποσό 100.000 ευρώ η δεύτερη ως πρόστιμο για την παραβατική μας συμπεριφορά, α). ο πρώτος γιατί εκπέμπω στην συχνότητα 107.8 που κείται εκτός του χάρτη συχνοτήτων (παρά το αναμφισβήτητο γεγονός ότι έχω άδεια νομιμότητας από το Υπουργείο Τύπου για την συγκεκριμένη συχνότητα και το υπ’αριθμ.40/2001 απαλλακτικό βούλευμα του Συμβουλίου Πλημμελειοδικών Ξάνθης πιστοποιεί την νόμιμη λειτουργία μου τουλάχιστον από το 1998 στην συγκεκριμένη συχνότητα) και γιατί αναμεταδίδω παράνομα το σήμα μου από άλλη συχνότητα (παρά το γεγονός ότι έχω σχετική άδεια χρήσης του συγκεκριμένου αναμεταδότη και πληρώνω τα τέλη χρήσης ραδιοσυχνότητας) και η δεύτερη για συστηματική και εξακολουθητική λειτουργία ραδιοφωνικού σταθμού χωρίς άδεια.
Μία τέτοια εξέλιξη είναι άκρως καταδικαστική και άκρως μεροληπτική σε βάρος μας και τούτο διότι:
1).Σε βάρος μας έχει κινηθεί συνολικά έξι φορές φορές (δύο για τον πρώτο και τέσσερις για την δεύτερη) η αυτόφωρη διαδικασία και η κατάσχεση των μηχανημάτων του ραδιοσταθμού μας, αλλά σε όλες τις περιπτώσεις αθωωθήκαμε από το δικαστήριο και διατάχθηκε η απόδοση των μηχανημάτων σε μας, τα οποία όμως λόγω του διαδραμόντος χρόνου μέχρι την εκδίκαση της υπόθεσης και της φθοράς που υπέστησαν από την αδράνεια και τις κακές συνθήκες αποθήκευσης, ήταν πλήρως ακατάλληλα για επαναλειτουργία, με αποτέλεσμα να υφιστάμεθα τεράστια οικονομική ζημία για την επαναγορά τους, παρά το ότι απαλλαχτήκαμε από τα δικαστήρια και διατάχθηκε η απόδοση τους σε μας. Παρόμοια διαδικασία κατάσχεσης μηχανημάτων ραδιοσταθμού, δεν γνωρίζω να συνέβη για άλλον ραδιοσταθμό του Νομού Ξάνθης, παρά το ότι έχουν εκδοθεί αποφάσεις του ΕΣΡ τόσο για ραδιόφωνα όσο και για τηλεοπτικούς σταθμούς του Νομού Ξάνθης.
2).Μέχρι και σήμερα έχουν εκδοθεί αλλεπάλληλες απαλλακτικές αποφάσεις των ποινικών δικαστηρίων οι οποίες έκριναν ότι καλώς λειτουργούμε), τουλάχιστον έως τον Μάιο του 2013 (που εκδόθηκε η πλέον πρόσφατη ποινική απαλλακτική απόφαση)
Επειδή, στο διοικητικό δίκαιο κανόνα νομιμότητας αποτελεί η αρχή ότι η δημόσια διοίκηση αν ανέχθηκε για μεγάλο χρονικό διάστημα κάποια δημιουργούμενη κατάσταση, δεν είναι νόμιμο στο εξής να την ανατρέψει βλ. Παπαχατζή "Σύστημα του ισχύοντος στην Ελλάδα Διοικητικού Δικαίου"(1983) σελ. 644, Δεληκωστόπουλο "Η προστασία της εμπιστευτικής εν τω διοικητικώ δικαίω" (1969) σελ. 49).
Ενόψει των ανωτέρω και λαμβανομένου υπόψη ότι στη συγκεκριμένη περίπτωση κρίνεται μόνο η παραπάνω συμπεριφορά μου η οποία ήταν η ενδεδειγμένη και προβλεπόμενη από το Νόμο σε αντίθεση με την αδράνεια της Διοίκησης, άρα δεν υπάρχει παράνομη πράξη.
Πρόκειται για μία κλασική περίπτωση όπου φαίνεται να μην έχει ολοκληρωθεί το κανονιστικό πλαίσιο με την έκδοση όλων των υπουργικών αποφάσεων, προεδρικών διαταγμάτων και των άλλων κανονιστικών πράξεων, ούτε η πρακτική του, ούτε η αναγκαία υπαλληλική και τεχνική υποδομή με τη σύσταση των ειδικών Υπηρεσιών. Η έκδοση αυτών των αποφάσεων αποτελεί ουσιώδη συστατικό τυπικό χαρακτηριστικό του Νόμου.
Επομένως, είναι προφανής η συγγνωστή πλάνη ημών ως ιδιοκτητών ραδιοφωνικών σταθμών, εάν ήθελε θεωρηθεί ως αξιόποινη η συμπεριφορά μας, για το άδικο της συμπεριφοράς μας, αφού αφ' ενός μεν εμείς κινηθήκαμε σύννομα, αφ' ετέρου από την συμπεριφορά των αρμοδίων αρχών δημιουργήθηκε η εύλογη πεποίθηση σε μας ότι μπορούμε να αναμεταδίδουμε στην συγκεκριμένη περιοχή όπως και οι μεγάλες εταιρίες κινητής τηλεφωνίας, η ΕΡΤ και οΑΝΤ1 - πράγμα που ήταν γνωστό στις αρμόδιες αρχές- μέχρις ότου κριθεί η σχετική αίτησή μας, πράγμα το οποίο έπρεπε να γίνει μέσα σε εύλογο χρόνο (όπως προσδοκούσαμε) και για το οποίο εμείς δεν έχουμε υπαιτιότητα.
Αναφορικά με την δυνατότητα της αναμετάδοσης του σήματος μας και σε άλλες συχνότητες, ο νόμος προβλέπει ρητά μία τέτοια δυνατότητα (βλ.παρ.4 άρθρου 6 "Με κοινή απόφαση των Υπουργών Μεταφορών και Τύπου και ΜΜΕ που εκδίδεται μέσα σε έξι μήνες από την έναρξη ισχύος του νόμου αυτού, καθορίζονται οι τεχνικές προδιαγραφές που πρέπει να πληρούν οι τοπικοί ραδιοσταθμοί για την παραγωγή, εκπομπή, μετάδοση και τυχόν αναμετάδοση του σήματος τους και διαμορφώνεται ο χάρτης συχνοτήτων ανά νομό) αλλά και άρθ.7 παρ.2 (Οι θέσεις αυτές αντιστοιχούν σε συχνότητες ή δέσμες συνδυασμένων συχνοτήτων και σε θέσεις εκπομπής").
Ότι λοιπόν ισχύει για την εκπομπή μας από μία συχνότητα, ισχύει και για την εκπομπή από άλλες συχνότητες ή δέσμες συχνοτήτων, αφού από το νόμο δεν προβλέπεται τέτοια απαγόρευση εκπομπής σε άλλες συχνότητες αλλά και αν ακόμη θεωρήσουμε ότι υπάρχει τέτοια απαγόρευση, από την στιγμή που προβλέπεται και η έκδοση περιφερειακών αδειών, μας δίνεται το δικαίωμα να ζητήσουμε τέτοια άδεια, η οποία όμως μέχρι σήμερα δεν μπορεί να εκδοθεί λόγω των ανωτέρω νομοθετικών ελλείψεων.
Με βάση τον πρόσφατο νόμο (…………/2013) με τον οποίο δόθηκε η δυνατότητα νομιμοποίησης της χρήση αναμεταδότη σε όλους τους ραδιοφωνικούς σταθμούς, έχουμε καταθέσει πλήρη φάκελο για αμφότερους τους ραδιοφωνικούς σταθμούς στο αρμόδιο Υπουργείο και περιμένουμε την λήξη της προθεσμίας για να προχωρήσει η διαδικασία αδειοδότησης.
Επομένως, είναι προφανής η συγγνωστή πλάνη όλων ημών ως ιδιοκτητών ραδιοφωνικών σταθμών, εάν ήθελε θεωρηθεί ως αξιόποινη η συμπεριφορά μας, για το άδικο της συμπεριφοράς μας, αφού αφενός χρειαζόμαστε δοκιμαστικές εκπομπές για να διατηρούμε την συχνότητα μας, αφ' ετέρου από την συμπεριφορά των αρμοδίων αρχών δημιουργήθηκε η εύλογη πεποίθηση σε μας και σε όλους τους άλλους ραδιοφωνικούς σταθμούς ότι μπορούμε να λειτουργούμε χωρίς άδεια- πράγμα που ήταν γνωστό στις αρμόδιες αρχές- μέχρις ότου ξεκινήσει η
διαδικασία έκδοσης των αδειών, πράγμα το οποίο έπρεπε να γίνει μέσα σε εύλογο χρόνο (όπως προσδοκούσαν) και για το οποίο εμείς δεν έχούμε υπαιτιότητα.
Εφόσον λοιπόν δεν έχει καταρτισθεί ακόμη ο χάρτης συχνοτήτων κατά νομό της Ελλάδας, δεν έχει εκδοθεί η σχετική υπουργική απόφαση για την προκήρυξη των διαθεσίμων συχνοτήτων, δεν έχει αρχίσει και δεν έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία χορήγησης των σχετικών αδειών, εφόσον όλοι οι προ της 1-11-1999 λειτουργούντες ραδιοσταθμοί, θεωρούνται κατά πλάσμα δικαίου ως νομίμως λειτουργούντες, συνεπώς δεν εφαρμόζονται οι κυρωτικές διατάξεις του Ν.2328/1995 ή άλλου σχετικού νόμου, ούτε υφίσταται πλαίσιο λειτουργίας του ίδιου του Ραδιοτηλεοπτικού Συμβουλίου, το οποίο είναι αρμόδιο για την επιβολή των όποιων κυρώσεων, αφού ο νόμος δεν προβλέπει καν σε ποιόν επιβάλλεται το πρόστιμο (Γιάννη Καράκωστα το Δίκαιο των ΜΜΕ σελ.116 και επ.).
Είμαστε Μουσουλμάνοι στο θρήσκευμα, Ελληνες πολίτες, γεννημένοι και μεγαλωμένοι στην Ξάνθη, όπου και κάναμε οικογένεια. Από πολύ μικροί ασχοληθήκαμε με τη ραδιοφωνία. Παρά τις αντίξοες συνθήκες λόγω των απαγορεύσεων εκπομπής που ίσχυαν παλιότερα, οι οποίες εντείνονταν λόγω της θρησκευτικής ιδιαιτερότητας μας και της κοντόφθαλμης πολιτικής που ακολουθούνταν σε θέματα συμπεριφοράς έναντι των δραστηριοτήτων που ανέπτυσσαν άνθρωποι της μειονότητας μέχρι το 1990, ο πρώτος από εμάς κατάφερα και αναπτύχθηκα στο τομέα της ραδιοφωνικής εκπομπής και παραγωγής, δημιουργώντας από το 1986 τον δικό μου ραδιοφωνικό σταθμό (King FM) τον οποίο προσπάθησα να αναπτύξω με πολύ κόπο και επιμονή και εκ των υστέρων ιδρύοντας και δεύτερο (Magic STAR από το 1997) .
Αξίζει να σας πώ ότι είμαι ίσως ο μόνος επιχειρηματίας που ο ραδιοσταθμός του και τα μηχανήματα κατασχέθηκαν πολλές φορές από τα αστυνομικά όργανα σε αντίθεση με δεκάδες ραδιοσταθμούς συναδέλφων που ενώ εξέπεμπαν όπως εγώ, οι οποίοι ουδέποτε γεύτηκαν την πίκρα της κατάσχεσης της περιουσίας τους.
Κάποιοι ανταγωνιστές μου στην Ξάνθη, με πολέμησαν και με πολεμούν με κάθε τρόπο, αφού έβλεπαν πως χωρίς να προκαλώ, πάντα με γνώμονα την πίστη στην έννομη τάξη και την ισονομία και ισοπολιτεία όλων των κυβερνώντων αυτού του τόπου, πετύχαινα να αναπτύσσομαι και να επεκτείνω τις δραστηριότητες μου με δύο καθαρά μουσικούς – διαφημιστικούς σταθμούς.
Σήμερα ο πρώτος από εμάς είμαι ιδιοκτήτης ενός ραδιοσταθμού που εκπέμπει από το 1986 με την επωνυμία KING FM (στην τουρκική KRALL FM), ο οποίος κατέχει άδεια νομιμότητας από το Υπουργείο Τύπου από το 2000 (είμαι ο πρώτος ραδιοσταθμός που πήρε τέτοια άδεια νομιμότητας μεταξύ άλλων 30 που εκπέμπουν στην Ξάνθη), εκπέμπω κανονικά στην συχνότητα 107.8 και είμαι ιδιοκτήτης ενός υπερσύγχρονου ραδιοφωνικού σταθμού 200 τ.μ στην έξοδο της πόλης, με στούντιο- κέντρο εκπομπής τελευταίας τεχνολογίας, το οποίο κατάφερα να δημιουργήσω-ολοκληρώσω με σκληρές οικονομίες και πολλές ώρες δουλειάς εμού και της γυναίκας μου, η οποία λειτουργεί τον άλλο ραδιοφωνικό σταθμό (πρώην MAGIC STAR RADIO και τώρα πιά DEE JAY 90,6 FΜ).
Προσπαθούμε να εκπέμπουμε σε όλη την ορεινή περιοχή, εγκαθιστώντας αναμεταδότες, για τους οποίους υποβάλλαμε όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά στις αρμόδιες υπηρεσίες.
Είμαστε αμιγώς μουσικοί-διαφημιστικοί σταθμοί, με πρόγραμμα που μεταδίδεται τόσο στην Ελληνική, όσο και στην τουρκική γλώσσα.
Συνεργαζόμαστε με πολλούς ραδιοσταθμούς Αθηνών και Θεσσαλονίκης (αναμεταδίδουμε νόμιμα προγράμματα τους) και γενικά οι ραδιοσταθμοί μας ακούγονται από ευρύ κύκλο ακροατών.
Σε όλη αυτήν την προσπάθεια, αισθανθήκαμε έντονο το αίσθημα της αδικίας, αφού βλέπαμε πως οι ελάχιστες ελλείψεις που υπήρχαν τόσο στον ραδιοσταθμό μας όσο και σε όλους τους άλλους ραδιοσταθμούς (π.χ δυνατότητα αναμετάδοσης, έλλειψη αδείας εγκατάστασης κεραίας, κλπ που η έκδοση τους έχει αδρανήσει λόγω της αδρανοποίησης του ίδιου του Νόμου), ήταν τεράστιες για τους δικούς μας ραδιοσταθμούς και αμελητέες για τους άλλους σταθμούς.
Υπάρχουν σταθμοί που ξεκίνησαν να λειτουργούν μόλις το 2005 και πήραν άδεια νομιμότητας παρά το ότι δεν εξέπεμπαν το 1999 (βλ.ν 2778/1999), άλλοι που χωρίς άδεια νομιμότητας, χωρίς άδεια χρήσης πάρκου κεραιών, χωρίς άδεια κεραίας, κλπ., εκπέμπουν επί χρόνια στην Ξάνθη, άλλοι που ρευματοδοτούν άλλους παράνομα (Ν.2801/2000), άλλοι (χριστιανοί) που λειτουργούν ραδιόφωνα τόσο στο όνομα τους όσο και στο όνομα της συζύγου τους (Στέφανος Στεφανόπουλος RADIO PARADISE 90.3 Κωνσταντίνα Κατσαντρίδου RADIO NOVA 93.1) και γι ‘ αυτούς ο Νόμος δεν υπάρχει και δεν υφίστανται καμία κύρωση, ενώ εμείς τιμωρούμαστε με διακοπή της λειτουργίας μας από το ΕΣΡ άλλοτε γιατί χρησιμοποίησα δεύτερη συχνότητα (καίτοι είχα υποβάλλει φάκελο με όλα τα δικαιολογητικά προς έγκριση και πλήρωσα και τέλος χρήσης ραδιοσυχνότητας), άλλοτε γιατί θεωρήθηκε ότι το KRALL FM συνιστά μετονομασία του ραδιοσταθμού KING FΜ, άλλοτε γιατί εγκατέστησα αναμεταδότη, ενώ επιπλέον είμαι ο μόνος ραδιοσταθμός που πήγα κατηγορούμενος για εγκατάσταση κεραίας ραδιοσταθμού χωρίς άδεια (παρά το ότι έχει υποβληθεί πλήρης φάκελλος, αλλά όπως ξέρετε η διαδικασία έχει ατονήσει και η μη έκδοση δεν οφείλεται σε υπαιτιότητα μου) και κινδύνεψα να καταδικασθώ ο μόνος, μεταξύ 30 ομοιοεπαγγελματιών. Αν μιλήσουμε για διάκριση λόγω θρησκεύματος ίσως χαρακτηρισθούμε κοινότυποι και υπερβολικοί.
Σημασία έχει πως ουδείς αναγνωρίζει την προσπάθεια μας, ουδείς στέκεται στο ότι είμαστε οι μόνοι ραδιοσταθμοί και από τους λίγους στην Ελλάδα που έχουμε υποβάλλει πλήρεις φακέλους με τα δικαιολογητικά, στα αρμόδια υπηρεσιακά όργανα οπουδήποτε χρειάσθηκε (είτε για άδεια λειτουργίας, για άδεια αναμεταδότη, για άδεια εγκατάστασης κεραίας, κλπ).
Ουδέποτε χρησιμοποιήσαμε τους σταθμούς μας για άσκηση πολιτικής, ποτέ δεν φιλοξενήσαμε πολιτικούς, καθώς γνώμονας μου είναι να δημιουργήσω ένα «δροσερό» και ευχάριστο ραδιόφωνο για όλους τους κατοίκους του Νομού, να δώσω βήμα για διαφήμιση όλων των συμπολιτών μου και να το κρατήσω μακριά από πολιτικούς εναγκαλισμούς.
Υφίσταμαι έναν ανελέητο διωγμό από το ΕΣΡ δια