Digea: Άρχισαν τα όργανα από τις καταναλωτικές οργανώσεις...
  • Δευ 25 Νοε 2024, 03:15
Like us on our Facebook page "https://www.facebook.com/Satleo"
Email επικοινωνίας του Satleo Forum: "forum@satleo.gr"

Αποστολέας Θέμα: Digea: Άρχισαν τα όργανα από τις καταναλωτικές οργανώσεις...  (Αναγνώστηκε 11534 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος staaronis3

• Τακτικό Μέλος
  • **
  • Ημερομηνία εγγραφής: Ιουν 2007
  • Τόπος: Ηράκλειο
    • http://staaronis3.net
(Χωρίς τίτλο)
« Απάντηση #30: Πεμ 21 Ιαν 2010, 23:01 »
Αν εσύ κάθε 7 χρόνια αλλάζεις τιβί, τότε τι να πω.
Γιατί εγώ και η οικογενεια μου 20 χρόνια δεν έχουμε αλλάξει τιβί.
Και ειδικά τώρα, ουτε 10 ευρώ δε θα μπορούμε να σπαταλήσουμε.
Όχι 20 για δέκτη.
Τώρα πήρα τιβί, και αν βγάλει 15, 20, 30 χρόνια, τόσο θα την έχω.
Όταν δεν θα υπάρχουν ανταλακτικά γι αυτήν και έχει ανεπανόρθωτη ζημιά τότε είτε θα τη δώσω σε μουσείο, είτε θα ανοίξω δικό μου μουσείο.
Είμαι φοιτητής και με τα λευτά που μου στέλνουν ζω περίπου όπως αυτοί που βγάζουν 800 ευρώ.
Με τι μένω;
Με τίποτα.
Και ούτε για καφέ δε πάω.
Μαγειρέβω σπάνια αφού τρόω στη λέσχη, ή τάπερ απο την κρήτη άρα σημαντικά έξωδα απο εκεί δεν υπάρχουν.
Άρα αν δεν μου είχαν κάνει δώρο την τιβί και είχα κάποια χωρίς δέκτη mpeg4 ή την είχα πάρει με mpeg2, που θα έβρισκα τα λευτά να πάρω το δέκτη;
Σωματείο Φανατικών Επίγειων Λήψεων
Οι παραπομπές δεν είναι διαθέσιμες στους επισκέπτες. Εγγραφείτε ή Συνδεθείτε

Αποσυνδεδεμένος ilias_l

• Τακτικό Μέλος
  • **
  • Ημερομηνία εγγραφής: Νοε 2009
(Χωρίς τίτλο)
« Απάντηση #31: Πεμ 21 Ιαν 2010, 23:21 »
Παράθεση από: "staaronis3"
Αν εσύ κάθε 7 χρόνια αλλάζεις τιβί, τότε τι να πω.
Γιατί εγώ και η οικογενεια μου 20 χρόνια δεν έχουμε αλλάξει τιβί.
Και ειδικά τώρα, ουτε 10 ευρώ δε θα μπορούμε να σπαταλήσουμε.
Όχι 20 για δέκτη.
Τώρα πήρα τιβί, και αν βγάλει 15, 20, 30 χρόνια, τόσο θα την έχω.