Γενική ενημέρωση περί δορυφορικής λήψης
  • Σαβ 1 Φεβ 2025, 20:27
Like us on our Facebook page "https://www.facebook.com/Satleo"
Email επικοινωνίας του Satleo Forum: "forum@satleo.gr"

Αποστολέας Θέμα: Γενική ενημέρωση περί δορυφορικής λήψης  (Αναγνώστηκε 1548 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος SV5FRZ

• Αρχάριο μέλος
  • Ημερομηνία εγγραφής: Φεβ 2010
Γεια και χαρά σε όλους,
Είμαι νέος στο forum και στον χώρο της δορυφορικής λήψης. Ασχολούμαι με υπολογιστές, δίκτυα (Ethernet, WiFi), και είμαι ραδιοερασιτέχνης (δείτε το username).
Θα μετακομίσω σε ένα μήνα σε μια περιοχή που δεν έχει καλή λήψη επίγειου σήματος τηλεόρασης, και άρχισα να σκέφτομαι για δορυφορική λήψη. Δεν μου αρκεί να πάω τυφλά σε ένα κατάστημα που πουλάει Nova, και να έρθει να μου κάνει την εγκατάσταση κλπ.  Έχω εγκαταστήσει αρκετές κεραίες  για βραχέα, VHF, UHF, αναμεταδότες, ζεύξεις WiFi Point-to-Point κ.α., που νομίζω ότι δεν θα έχω κανένα πρόβλημα με την δορυφορική λήψη.
Έχω λοιπόν μερικές ερωτήσεις σαν πρωτάρης στον χώρο αυτό, για να μπορέσω να καταλάβω τι σημαίνει το κάθε τι που διαβάζω στο forum εδώ, και γενικότερα στο internet.

1.  Ο πιο οικονομικός τρόπος να έχω τα τοπικά κανάλια (ET1,NET, ANT1, MEGA κλπ.) από δορυφόρο, είναι να πληρώσω το Start Pack της Nova 20 ΕUR το μήνα.  Σωστά?

2.  Αυτό το πακέτο θα μου παρέχει μόνο αυτά τα 15-20 κανάλια που έχει στην ιστοσελίδα της Nova ή και άλλα διάφορα?

3.  Είναι όλα, μερικά, κανένα από αυτά που προσφέρει η Nova σε HD?

4.  Καταλαβαίνω ότι η Nova χρησιμοποιεί τον Hotbird. Τι θα προσέφεραν σε μένα οι άλλοι δορυφόροι που βλέπω στο forum? (Astra, HellasSat  κλπ)  Υπάρχει κάποια άλλη εταιρία που χρησιμοποιεί αυτούς, και για τους οποίους θα χρειαστώ συνδρομή?

5.  Αυτά τα extra κανάλια που πιθανόν να προσφέρουν οι διάφοροι δορυφόροι, αξίζουν τον κόπο, ή είναι κανάλια σε χίλιες δυο γλώσσες και από άλλες χώρες που και να τα είχα δεν θα με ενδιέφεραν?