Γεια και χαρά σε όλους,
Είμαι νέος στο forum και στον χώρο της δορυφορικής λήψης. Ασχολούμαι με υπολογιστές, δίκτυα (Ethernet, WiFi), και είμαι ραδιοερασιτέχνης (δείτε το username).
Θα μετακομίσω σε ένα μήνα σε μια περιοχή που δεν έχει καλή λήψη επίγειου σήματος τηλεόρασης, και άρχισα να σκέφτομαι για δορυφορική λήψη. Δεν μου αρκεί να πάω τυφλά σε ένα κατάστημα που πουλάει Nova, και να έρθει να μου κάνει την εγκατάσταση κλπ. Έχω εγκαταστήσει αρκετές κεραίες για βραχέα, VHF, UHF, αναμεταδότες, ζεύξεις WiFi Point-to-Point κ.α., που νομίζω ότι δεν θα έχω κανένα πρόβλημα με την δορυφορική λήψη.
Έχω λοιπόν μερικές ερωτήσεις σαν πρωτάρης στον χώρο αυτό, για να μπορέσω να καταλάβω τι σημαίνει το κάθε τι που διαβάζω στο forum εδώ, και γενικότερα στο internet.
1. Ο πιο οικονομικός τρόπος να έχω τα τοπικά κανάλια (ET1,NET, ANT1, MEGA κλπ.) από δορυφόρο, είναι να πληρώσω το Start Pack της Nova 20 ΕUR το μήνα. Σωστά?
2. Αυτό το πακέτο θα μου παρέχει μόνο αυτά τα 15-20 κανάλια που έχει στην ιστοσελίδα της Nova ή και άλλα διάφορα?
3. Είναι όλα, μερικά, κανένα από αυτά που προσφέρει η Nova σε HD?
4. Καταλαβαίνω ότι η Nova χρησιμοποιεί τον Hotbird. Τι θα προσέφεραν σε μένα οι άλλοι δορυφόροι που βλέπω στο forum? (Astra, HellasSat κλπ) Υπάρχει κάποια άλλη εταιρία που χρησιμοποιεί αυτούς, και για τους οποίους θα χρειαστώ συνδρομή?
5. Αυτά τα extra κανάλια που πιθανόν να προσφέρουν οι διάφοροι δορυφόροι, αξίζουν τον κόπο, ή είναι κανάλια σε χίλιες δυο γλώσσες και από άλλες χώρες που και να τα είχα δεν θα με ενδιέφεραν?
6. Σχετικά με τους δέκτες, βλέπω μια λίστα από κατασκευαστές, δεν ξέρω τα προτερήματα του καθενός, και ποιος θα είναι καλύτερος για μένα. Έχω σκοπό να κατασκευάσω ένα HTPC που θα περιέχει και δέκτη δορυφόρου, αλλά θα ήθελα να έχω και έναν stand-alone δέκτη για την καθημερινή χρήση.