και ρευμα απο που παιρνουν??
επισης ειναι αληθεια οτι δουλευουν με μηχανες stirling???
Το πλάτος του W3B με ανοικτά τα αναδιπλούμενα ηλιακά panel
ήταν 36 μέτρα μείον 2 μέτρα το πλάτος του δορυφόρου = 34 μέτρα μήκος και τα δύο ή 17 μέτρα μήκος το ένα και η παρεχόμενη ισχύς στο
τέλος της 15ετίας θα ήταν 12 kW , αρκετή για όλους τους αναμεταδότες αλλά και για τη φόρτιση των μπαταριών όταν ο δορυφόρος μπαίνει στη σκιά της γης για λίγες ώρες το 24ωρο δηλαδή όταν ο ήλιος είναι στο ακριβώς απέναντι σημείο ή κατά την διάρκεια των ηλιακών εκλείψεων , οι μπαταρίες άλλωστε πιθανολογείται ότι θα επιβιώσουν ανάμεσα στα ελάχιστα συντρίμμια που θα φτάσουν στο έδαφος - στη θάλασσα συγκεκριμένα του Νότιου Ειρηνικού - κατά την αυριανή ? επανείσοδο του δορυφόρου στη γήινη ατμόσφαιρα , μια και τα εναπομείναντα καύσιμα του δεν του ήταν αρκετά ούτε στο νεκροταφείο δορυφόρων να τον οδηγήσουν .
κρίμα γιατί ο W3B ήταν τεράστιος σε σχέση με τους άλλους ζύγιζε περίπου 5.4 τόννους , σκεφθείτε ότι ο άλλος δορυφόρος που εκτοξεύθηκε μαζί και τελικά μπήκε σε τροχιά - για την Ιαπωνική αγορά , ο BSAT-3b είχε βάρος 2.060 kg δηλαδή πιο λίγο και από το μισό !!! του W3B .
Κρίμα γιατί δούλεψαν πάρα πολλοί για αυτόν τον δορυφόρο , τον ανέβασε η Arianespace στα 1000 km και λόγω της διαρροής δεν είχε καύσιμα να κάνει τις κινήσεις μόνος του για να πάει στην γεωστατική τροχιά του .