• Αυτόματος διπλασιασμός ταχυτήτων από 1η Δεκεμβρίου
• Χωρίς χρέωση για υφιστάμενους πελάτες
• Τα σπουδαία έπονται τα επόμενα χρόνια
Σε μια κίνηση ματ στον ανταγωνισμό, προχωρά από την 1η Δεκεμβρίου του 2010 η εταιρεία Cablenet. Συγκεκριμένα σύμφωνα με διασταυρωμένες πληροφορίες του InBusinessNews η εταιρεία με την τεχνολογική αναβάθμιση του δικτύου της που προέβη τα τελευταία χρόνια επενδύοντας ένα ποσό της τάξης των €30 εκ. θα είναι σε θέση να προσφέρει σε πρώτο στάδιο ταχύτητες που φθάνουν μέχρι τα 20 Μegabits, φέρνοντας νέα δεδομένα στην αγορά του Internet που απολαμβάνουμε στην Κύπρο. Οι πληροφορίες μας κάνουν λόγο ότι τα 20Μ είναι η αρχή για ακόμη μεγαλύτερες ταχύτητες από τη Cablenet τα επόμενα χρόνια.
Ας δούμε όμως αναλυτικά τα νέα δεδομένα που θα προκύψουν για τους πελάτες της Cablenet από την 1η Δεκεμβρίου του 2010, δίνοντας σας αναλυτικά στοιχεία όσον αφορά τα υφιστάμενα πακέτα, τα καινούρια πακέτα και τα ποσά που θα καταβάλετε ως συνδρομητές εάν επιλέξετε αυτές τις υπηρεσίες.
Αξίζει να διευκρινίσουμε πως το πακέτο cable/talk+surf+view 1M παραμένει ως έχει, ενώ η τιμή του πακέτου asdl/talk+surf μειώνεται στα €39. Οι πιο πάνω αλλαγές δεν επηρεάζουν στο παρόν στάδιο τη συνεργασία της Cablenet με την Lumiere και το LTV3 Play, πακέτο το οποίο προσφέρει μέγιστες ταχύτητες 10Μ οι οποίες και πάλι είναι σε υψηλότερο επίπεδο από τα 8Μ που προσφέρει η Primetel και τα 4Μ που προσφέρει η CYTA.
Η Cablenet έχει για την ώρα 17,000 συνδρομητές, χωρίς να υπολογίζουμε σε αυτούς τους έμμεσους συνδρομητές που έχει μέσω της συνεργασίας της με τη Lumiere. Η εταιρεία στοχεύει το 2011 να ακολουθήσει επιθετική επεκτατική πολιτική στην αγορά της Λεμεσού, στοχεύοντας να μπει σε όσο το δυνατό περισσότερα σπίτια.
Αυτή τη στιγμή η Cablenet έχει πρόσβαση σε 120,000 χιλιάδες νοικοκυριά από το σύνολο των 180,000 χιλιάδων που υπάρχουν στις αστικές περιοχές των πόλεων Λευκωσίας, Λεμεσού και Λάρνακας. Για την ώρα οι αγροτικές περιοχές είναι εκτός σχεδιασμού της εταιρείας.
Τέλος η Cablenet δεν ενδιαφέρεται με βάση τα υφιστάμενα δεδομένα να εμπλακεί στο παιχνίδι των τηλεοπτικών ποδοσφαιρικών αναμετρήσεων καθώς θεωρεί ότι καλύπτει αυτή την ανάγκη μέσω του LTV3 Play.