To extra tv της Λεμεσού γίνεται παγκύπριο!! - Ειδήσεις από την Κύπρο - SATLEO FORUM
  • Τρι 23 Ιουν 2026, 05:25
Like us on our Facebook page "https://www.facebook.com/Satleo"
Email επικοινωνίας του Satleo Forum: "forum@satleo.gr"

Αποστολέας Θέμα: To extra tv της Λεμεσού γίνεται παγκύπριο!!  (Αναγνώστηκε 3456 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Limsat

  • Έμπειρο Μέλος
  • ***
  • Ημερομηνία εγγραφής: Απρ 2008
  • Τόπος: Λεμεσος
  • Μηνύματα: 459
  • Λεμεσος Κυπρος
(Χωρίς τίτλο)
« Αρχή θέματος: Σαβ 18 Δεκ 2010, 09:47 »
Αν μπορείς ανέβασε κανένα screenshot να δούμε την ποιότητα!
Είτε από Λευκωσία είτε από λάρνακα.
Η τηλεοαση ειναι ενας ανηκτος δρομος!