Live Streaming απο το Site της ΝΟVA - Αθλητικές Μεταδόσεις - SATLEO FORUM
  • Τετ 24 Ιουν 2026, 14:22
Like us on our Facebook page "https://www.facebook.com/Satleo"
Email επικοινωνίας του Satleo Forum: "forum@satleo.gr"

Αποστολέας Θέμα: Live Streaming απο το Site της ΝΟVA  (Αναγνώστηκε 4088 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος adonis1

  • SatLeo Legend
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Σεπ 2010
  • Τόπος: Σύρος
  • Μηνύματα: 2292
(Χωρίς τίτλο)
« Αρχή θέματος: Δευ 7 Φεβ 2011, 19:03 »
Ωραία " προσφορά " κοροϊδία είχε η forthnet  για τους συνδρομητές της , το παιχνίδι  του Ολυμπιακού που το έδειξε δωρεάν η ΝΕΤ & ertsat  το έδειξε σε όσους είχαν σύνδεση forthnet και φυσικά σε πολύ χειρότερη ποιότητα από τη ΝΕΤ , εκτός των άλλων δηλαδή , τους θεωρεί και μαζοχιστές , να παρακολουθούν ποδόσφαιρο οι συνδρομητές της από εκείνη σε πολύ χειρότερη ποιότητα , σε τόση εκτίμηση τους έχει .
Αν ήθελε να κάνει μία προσφορά , ας έδειχνε το παιχνίδι του Πάοκ που είχε και τα δικαιώματα μετάδοσης και όχι με ξένα κόλλυβα , να κάνει " προσφορές " !!!
Σύρος κάτοπτρο Gibertini 1.55 Χ 1.66 ( 100.5°E - 45.0°W) Ku lnb Inverto Black Ultra 0.2db & Circular Uni Inverto BLACK Pro &  Extended (13.75 - 14.50 GHz) & BT 180 (10.00-12.75 GHz) / C-Band lnb Pauxis 13° K & Panorama 13°K & Titanium Extended /Ka  19.70 - 20.20 GHz-Technomate TM-5402 M3 & M4 κ.α.