Νεκρός χειριστής uplink τηλεοπτικού σταθμού - Ειδήσεις και νέα από το δορυφορικό στερέωμα - SATLEO FORUM
  • Δευ 22 Ιουν 2026, 21:57
Like us on our Facebook page "https://www.facebook.com/Satleo"
Email επικοινωνίας του Satleo Forum: "forum@satleo.gr"

Αποστολέας Θέμα: Νεκρός χειριστής uplink τηλεοπτικού σταθμού  (Αναγνώστηκε 2044 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Petros Electron

  • SatLeo Legend
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Ιαν 2006
  • Τόπος: Αθήνα
  • Μηνύματα: 1093
    • http://www.stopclimatechange.gr & http://www.stopcartel.gr/gr/en.php
(Χωρίς τίτλο)
« Αρχή θέματος: Πεμ 7 Απρ 2011, 12:28 »
Τα συλλυπητηρια και απο εμενα για το παληκαρι και κουραγιο (οσο αυτο ειναι δυνατον) στην οικογενεια του  :cry:
parabol dish 2.40m (Cband - KU) Pauxis & Sharp LNB\'s ,motor superjack 36" heavy [95E-30W]
Emitor Combolook spectrum alalyzer & Horizon Hdsm [Hot!]

Tecatel Alg 1,20cm 9,0E & Telesystem