Νεκρός χειριστής uplink τηλεοπτικού σταθμού - Ειδήσεις και νέα από το δορυφορικό στερέωμα - SATLEO FORUM
  • Τρι 23 Ιουν 2026, 20:18
Like us on our Facebook page "https://www.facebook.com/Satleo"
Email επικοινωνίας του Satleo Forum: "forum@satleo.gr"

Αποστολέας Θέμα: Νεκρός χειριστής uplink τηλεοπτικού σταθμού  (Αναγνώστηκε 2048 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος anastazio

  • Διαγραμμένο Μέλος
  • SatLeo Legend
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Δεκ 2005
  • Τόπος: Ιωάννινα
  • Μηνύματα: 2975
(Χωρίς τίτλο)
« Αρχή θέματος: Τρι 5 Απρ 2011, 18:14 »
H πίεση χρόνου (για να βγεί το "ζωντανό") κάτω απο την οποία δουλεύουν οι τεχνικοί των καναλιών (ειδικά αυτοί των εξωτερικών ζεύξεων) είναι αφόρητη.
Αυτή πιστεύω θα ήταν και η αιτία του μοιραίου λάθους του ! :(