Θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε για το ενδιαφέρον σας.
Σχετικά με το ερώτημα που μας θέσατε σας ενημερώνουμε ότι η εκπομπή ψηφιακού σήματος πραγματοποιείται κανονικά, χωρίς κανένα πρόβλημα από την εταιρεία μας. Για να διαπιστώσετε από που προέρχεται το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε, σας προτείνουμε τα εξής παρακάτω εύκολα βήματα:
1. Ελέγξετε την εγκατάστασή σας και συγκεκριμένα τις συνδέσεις των καλωδίων.
2. Εάν το πρόβλημα παραμένει, ελέγξτε την κατεύθυνση της κεραίας σας ώστε αυτή να είναι προσανατολισμένη προς το κέντρο εκπομπής «Ακαρνανικά» (ανάλογα με το από που λαμβάνατε το αναλογικό σήμα), ενώ καλό θα ήταν εφόσον χρησιμοποιείτε ενισχυτή, ενδέχεται να χρειαστούν μικρές ρυθμίσεις ώστε να διορθωθεί το πρόβλημα.
3. Δοκιμάστε να επανασυντονίσετε τα κανάλια (rescan).
4. Ένας άλλος «έξυπνος» τρόπος για να διαπιστώσετε εάν έχετε πρόβλημα στην εγκατάστασή σας είναι να συνδέσετε δοκιμαστικά στην τηλεόρασή σας μία απλή εσωτερική κεραία. Εάν με την εσωτερική κεραία λαμβάνετε τα ψηφιακά κανάλια, τότε θα πρέπει να ακολουθήσετε τα βήματα που προαναφέρθηκαν για να διορθώσετε την εξωτερική σας κεραία.
5. Τέλος, εάν έχετε δοκιμάσει όλα τα παραπάνω και το πρόβλημα λήψης επιμένει, καλό θα ήταν να απευθυνθείτε σε εξειδικευμένο επαγγελματία.
Σας γνωρίζουμε ότι στο site μας, Οι παραπομπές δεν είναι διαθέσιμες στους επισκέπτες.
Εγγραφείτε ή
Συνδεθείτε υπάρχει ενότητα «Συχνές Ερωτήσεις», η οποία εμπλουτίζεται συνεχώς και μπορείτε να ανατρέξετε για περισσότερες πληροφορίες.
Τμήμα εξυπηρέτησης τηλεθεατών
Αυτη ειναι η απαντηση για το πρόβλημα που ειχαμε ολοι δυο ημέρες,συμφωνειτε νομίζω απόλυτα.