TVA Τηλεοπτικό κανάλι της Ηγουμενίτσας.
Το 1993, ο Αλέξης Αναστασίου, αφού ήταν ήδη κάτοχος του ραδιοφωνικού σταθμού ΡΑΔΙΟ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ, ακολουθώντας τις εξελίξεις της υπόλοιπης Ελλάδας, προχώρησε στη δημιουργία του τηλεοπτικού καναλιού TVA. Η Βίκυ Μπρέστα ήταν η κύρια παρουσιάστρια του δελτίου ειδήσεων και κατά περιόδους ασχολήθηκε με εκπομπές και ρεπορτάζ ο Δημήτρης Πάκος, ο Βαγγέλης Μάστορας και πλήθος άλλων νέων που αναζητούσαν μια διαφορετική εργασία. Ο σταθμός έκλεισε περίπου το 2000 επειδή σύμφωνα με την νομοθεσία απαιτούσε πολλές υποχρεώσεις, νομικές και χρηματικές.
Δημοτική Τηλεόραση Ηγουμενίτσας.
Το 1995, ο Δήμαρχος Ηγουμενίτσας Θωμάς Πάντος, θέλοντας να προβάλει τις δραστηριότητες του Δήμου αλλά και να μην εξαρτάται από το έτερο τηλεοπτικό κανάλι της περιοχής , το TVA, αποφάσισε μέσω της υπάρχουσας τότε Δημοτικής Επιχείρησης Ανάπτυξης ( ΔΕΑΗ) να προχωρήσει στη λειτουργία τηλεοπτικού σταθμού. Αφού εγκαταστάθηκε ο τεχνολογικός εξοπλισμός ( κάμερες - κονσόλες - μόνιτορ- λινκ - πομποί - κτίρια στα βουνά κλπ), τον Απρίλιο του 1996 προχώρησε στη πρόσληψη των πρώτων 6 εργαζομένων οι οποίοι υπό την επίβλεψη του δημοσιογράφου Τάσου Κώτση από τα Γιάννενα , στα μέσα του καλοκαιριού 1996 ξεκίνησαν τη παραγωγή δελτίου ειδήσεων και ενημερωτικών εκπομπών , κυρίως τοπικού ενδιαφέροντος.
Εκτός από τον Τάσο Κώτση, παρέλασαν και άλλοι επαγγελματίες δημοσιογράφοι όπως ο Όπτων Σαλούκας και ο Γιώργος Γιαννάκης.
Βασικά πρόσωπα μπροστά στις κάμερες του σταθμού ήταν, η Αναστασία Γκιόκα, ο Δημήτρης Πάκος και ο Παντελής Κίτσιος, πίσω δε από τις κάμερες και τις κονσόλες, ο Βαγγέλης Χαλμαντζής, ο Κώστας Λώλης, ο Πέτρος Σκάρλος, ο Θανάσης Πάντος και ο αξέχαστος Βασίλης Παππάς.
Ο σταθμός λειτούργησε μέχρι τους τελευταίους μήνες του 1998, όπου με απόφαση και πάλι του Δημάρχου Θωμά Πάντου, ο σταθμός σταμάτησε τη λειτουργία του και το προσωπικό οδηγήθηκε στην απόλυση ή στην προώθησή του σε άλλες υπηρεσίες του Δήμου.
Στις αρχές του 1999, ο νέος Δήμαρχος Ανδρέας Νταής , προσπάθησε να τον αναστυλώσει αλλά χωρίς αποτέλεσμα.
Τα χρέη εγκατάστασης και λειτουργίας του σταθμού αυτά τα 2,5 χρόνια ξεπέρασε τα 70.000.000 δραχμές και ξεπληρώθηκαν στους δικαιούχους 15 χρόνια μετά, με τους μνημονιακούς νόμους.