MEGA, ΑΝΤ1 & Alpha: εκπομπή σε 16:9 - page 1 - Ειδήσεις και νέα για την επίγεια τηλεόραση και ραδιόφωνο - SATLEO FORUM
  • Δευ 22 Ιουν 2026, 09:44
Like us on our Facebook page "https://www.facebook.com/Satleo"
Email επικοινωνίας του Satleo Forum: "forum@satleo.gr"

Αποστολέας Θέμα: MEGA, ΑΝΤ1 & Alpha: εκπομπή σε 16:9  (Αναγνώστηκε 23165 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Συνδεδεμένος maarinos

  • SatLeo Legend
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Δεκ 2010
  • Τόπος: Κεφαλονιά
  • Μηνύματα: 2122
(Χωρίς τίτλο)
« Αρχή θέματος: Κυρ 4 Σεπ 2011, 21:51 »
Μόλις το MEGA το λογότιπο έγινε πιο μικρό λόγο 16:9 CH41 Κεφαλλονιά