Ποιό κανάλι θα βάλετε στο 1, αν κλείσει η ΕΤ1 ; - page 1 - Ειδήσεις και νέα από το δορυφορικό στερέωμα - SATLEO FORUM
  • Τρι 23 Ιουν 2026, 12:06
Like us on our Facebook page "https://www.facebook.com/Satleo"
Email επικοινωνίας του Satleo Forum: "forum@satleo.gr"

Αποστολέας Θέμα: Ποιό κανάλι θα βάλετε στο 1, αν κλείσει η ΕΤ1 ;  (Αναγνώστηκε 5676 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Olorin

  • SatLeo Legend
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Ιουν 2006
  • Μηνύματα: 2815
(Χωρίς τίτλο)
« Αρχή θέματος: Τρι 6 Σεπ 2011, 06:30 »
Παράθεση
Ποιό κανάλι θα βάλετε στο 1, αν κλείσει η ΕΤ1 ;

κανένα, κανένα κανεεεε-ε-να!

γιατι ήδη δεν εχει σημασία

την 42'' την δουλευω μονιτορ στο HTPC

και δεν βλέπω πιά TV

γιατι ετσι που την κάνανε δεν εχει πιά αξία.
.
"Arguing with an engineer is like wrestling with a pig in the mud;
after a while you realize you are muddy and the pig is enjoying it."