Λειτουργίες δέκτη ΟΤΕ tv. - COSMOTE TV - SATLEO FORUM
  • Τετ 24 Ιουν 2026, 01:41
Like us on our Facebook page "https://www.facebook.com/Satleo"
Email επικοινωνίας του Satleo Forum: "forum@satleo.gr"

Αποστολέας Θέμα: Λειτουργίες δέκτη ΟΤΕ tv.  (Αναγνώστηκε 7191 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος gate7-sat

  • Νέο Μέλος
  • *
  • Ημερομηνία εγγραφής: Ιουν 2008
  • Τόπος: Κέρκυρα
  • Μηνύματα: 29
Ναι όλα κανονικά, από χθες...