Σύνδεση αποκωδικοποιητών σε δορυφορική κεραία
  • Πεμ 5 Δεκ 2024, 04:26
Like us on our Facebook page "https://www.facebook.com/Satleo"
Email επικοινωνίας του Satleo Forum: "forum@satleo.gr"

Αποστολέας Θέμα: Σύνδεση αποκωδικοποιητών σε δορυφορική κεραία  (Αναγνώστηκε 1344 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος MariaP

• Αρχάριο μέλος
  • Ημερομηνία εγγραφής: Απρ 2012
Θα ήθελα όποιος μπορεί να με φωτίσει σχετικά με τη σύνδεση που προσπαθώ να κάνω στο καινούριο μου σπίτι - με απλά όμως λόγια, παρακαλώ, γιατί είμαι πραγματικά αρχάρια:

Υπάρχει εγκατεστημένο στο κτίριο κεντρικό πιάτο που στοχεύει Hotbird και Astra. Πρέπει να το χρησιμοποιήσω οπωσδήποτε, γιατί δεν έχω τη δυνατότητα να εγκαταστήσω δικό μου. Το πιάτο είναι συνδεδεμένο με την κεντρική καλωδίωση για την τηλεόραση που καταλήγει σε κάθε διαμέρισμα.

Αυτό που θέλω εγώ να κάνω είναι να συνδέσω στην πρίζα που βγαίνει από τον τοίχο:
1. τον αποκωδικοποιητή για το ψηφιακό σήμα,
2. τον αποκωδικοποιητή της ΝΟVA
3. έναν τρίτο αποκωδικοποιητή για ορισμένα γαλλικά κανάλια που εκπέμπουν μέσω Astra.

Οι ερωτήσεις μου είναι:

Πώς μπορώ να συνδέσω τα τρία αυτά κουτιά; Εν σειρά ή πώς αλλιώς; Υπάρχει πρόβλημα στο ότι ο ένας αποκωδικοποιητής θα λαμβάνει σήμα από τον Hotbird και ο άλλο από τον Astra;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις σας. Όπως προείπα, είμαι αρχάρια και έχω πελαγώσει.

Αποσυνδεδεμένος arva

• Γενικός συντονιστής
  • SatLeo Legend
  • Ημερομηνία εγγραφής: Μαΐ 2005
  • Τόπος: Πεύκη, Αττική
Καλημέρα και καλώς ήρθες καταρχάς.

Ο δέκτης για το επίγειο ψηφιακό σήμα θα συνδεθεί ανεξάρτητα από τους άλλους δέκτες μιας και πρόκειται επίγειο ψηφιακό κι όχι δορυφορικό. Θα συνδεθεί σε σειρά μόνο με την τηλεόραση και αυτό για να έχεις και τα αναλογικά κανάλια στη τηλεόρασή σου. Ο δέκτης για το επίγειο ψηφιακό σήμα θα συνδεθεί στην έξοδο της πρίζας με την ένδειξη TV.