Περί ΡΙΚ. - page 9 - Ειδήσεις από την Κύπρο - SATLEO FORUM
  • Τρι 23 Ιουν 2026, 17:40
Like us on our Facebook page "https://www.facebook.com/Satleo"
Email επικοινωνίας του Satleo Forum: "forum@satleo.gr"

Αποστολέας Θέμα: Περί ΡΙΚ.  (Αναγνώστηκε 115990 φορές)

0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Συνδεδεμένος savvas70

  • SatLeo Legend
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Οκτ 2011
  • Τόπος: Πάφος - Kύπρος
  • Μηνύματα: 2773
Απ: Περί ΡΙΚ.
« Απάντηση #240: Τετ 23 Αυγ 2023, 17:47 »
Το ΡΙΚ1 έχει συνδεθεί απευθείας με την ΕΡΤ ΝΕWS λόγω των πυρκαγιών στην Ελλάδα. Αν και λαμβάνουν εικόνα HD (το λέει ακόμα και το λογότυπο της ΕΡΤ) επιμένουν να το μεταδίδουν σε SD ακόμα και από το κανάλι ΡΙΚ HD...