Περί ΡΙΚ. - page 2 - Ειδήσεις από την Κύπρο - SATLEO FORUM
  • Δευ 22 Ιουν 2026, 08:40
Like us on our Facebook page "https://www.facebook.com/Satleo"
Email επικοινωνίας του Satleo Forum: "forum@satleo.gr"

Αποστολέας Θέμα: Περί ΡΙΚ.  (Αναγνώστηκε 115548 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος MCelliotG

  • Αναλυτής Επίγειων Λήψεων
  • SatLeo Legend
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Δεκ 2005
  • Τόπος: ΒΔ Θεσσαλονίκη
  • Μηνύματα: 17185
Απ: Περί ΡΙΚ.
« Απάντηση #30: Δευ 18 Φεβ 2013, 23:52 »
WOW!!!  :o
H εικόνα στο HQ stream είναι καλύτερη της δορυφορικής και επίγειας (εν Ελλάδι) ψηφιακής!!!! :mrgreen:
Δέκτες:Mut@nt HD51, Edision OSmio 4K, TBS5925
LNB:Inverto Black Ultra Twin
Κάτοπτρο:MABO 130X144/Dragonsat DS-3000 motor
Τόξο:45W - 95E
Οι παραπομπές δεν είναι διαθέσιμες στους επισκέπτες. Εγγραφείτε ή Συνδεθείτε