Οι omni γενικά... δεν δουλευουν στην αναλογική. Ητοι, πάντα σε περιπτώσεις κατασκήνωσης και πάνω σε τροχόσπιτο η μοναδική περίπτωση να εχεις εικόνα επαρκή ειναι να εισαι στην μέση δάσους με τις κεραίες τηλεόρασης στο βουνό απέναντι (οποτε τα είδωλα εξαφανίζονται απο τις απωλειες των φυλλωμάτων) ή να εισαι δίπλα στην θάλασσα και το σήμα να ερχεται απο το απέναντι νησί (παράλια καβάλας λ.χ. για Θασο).
Στην ψηφιακή, απο την άλλη, τα πράγματα ειναι διαφορετικά. Με σωστή προενίσχυση (σχεδόν όλες οι ομνι εχουν προενισχυτή ενσωματωμένο, αλλά ψάξε ποιά θα πάρεις να ειναι για ψηφιακά, δεν ξέρεις τι θόρυβο εχει ο προενισχυτής στις παλιές) , και λήψη έχεις και πολυ καλή ειναι, αν δεν εχει παραξηλώσει ο πάροχος το Guard interval. και αυτό διότι στην ψηφιακή τα είδωλα προστίθενται στο αρχικό σήμα.
πάντα και παντου, βέβαια, αν δεν υπάρχει σήμα ουτε ιχνος, δεν παιζει καμια κεραία. Αν τα αναλογικά σε δοσμένο χ τόπο παιζουν μόνο με τεράστιες κατευθυντικές, εκει δεν θα πολυκάνει δουλειά.
Εχω δεί όμως το σημα της DU στο Ηράκλειο σε περιοχή που δεν επιασε ποτέ αναλογική λόγω ειδώλων στο 80% quality.
η απολαβή της omni ειναι μηδενική. Αυτό εννοείται και το φαντάζεται κανεις έυκολα, αν εννοήσει οτι γυρω απο την τέλεια σφαιρική κεραία δημιουργείται μιά σφαίρα δοσμένου εμβαδου, και οτι οι κατευθυντικές συγκεντρώνουν το ίδιο εμβαδό προς μιά κατευθυνση.
Για να το πετύχεις αυτό, πρέπει να πάρεις ενα κώνικο κομμάτι απο μιά πολυ πολυ μεγαλύτερη σφαίρα
(απο κέντρο μέχρι φλουδα" (οπως κόβουν το καρπουζι για δοκιμή)
που η "φλουδα" να εχει το εμβαδό της μικρής σφαίρας. Ετσι δουλευει η yagi, η λογαριθμική, το πάνελ και γενικά κάθε κεραία με κέρδος. Δεν εχεις... δοκιμάσει όμως το υπόλοιπο καρπουζι παρα μόνο το κομμάτι που έκοψες, εξ ου και η κατευθυντική.
Αυτό δεν το κάνει η ομνι, που δοκιμάζει λίγο απ' όλο το καρπούζι, και μένει με την μικρή σφαιρουλα.