Ειδήσεις - Νέα σχετικά με τη Nova - page 20 - NOVA - SATLEO FORUM
  • Τετ 24 Ιουν 2026, 01:05
Like us on our Facebook page "https://www.facebook.com/Satleo"
Email επικοινωνίας του Satleo Forum: "forum@satleo.gr"

Αποστολέας Θέμα: Ειδήσεις - Νέα σχετικά με τη Nova  (Αναγνώστηκε 208990 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος komhsgr

  • Satleo Maniac
  • ****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Ιαν 2019
  • Μηνύματα: 863
Οι παραπομπές δεν είναι διαθέσιμες στους επισκέπτες. Εγγραφείτε ή Συνδεθείτε
Γενικά πάντως κάτι βρωμάει όντως εκεί στην Nova διότι τον τελευταίο καιρό ούτε διαφημίσεις παίζονται για την εταιρία ούτε τίποτα

Συγχώνευση: Κυρ 16 Ιουλ 2023, 10:52
Το OPEN και ο SKAI δεν μας έχουν πει με ποιο μέρος είναι,η μπορεί και να κρατάνε ουδέτερη στάση

  Το μοναδικό που βρωμάει ειναι το Βρωμικο παιχνίδι του MEGA και ΑΝΤ1. Τι τους νοίαζει τα οικονομικά στοιχεια της ΝΟVA ας δούν τα δικά τους χάλια ειδικά το mega. Eίναι απο τις σπάνιες φορές που είμαι με την NOVA διότι απο οτι κατάλαβα ζήτησαν αυξηση δεν την πήραν και το γύρισαν σε βρωμικο πόλεμο.
Τροχιακές Θέσεις: 9E , 13E , 39E  Δέκτες : Edision OS ΜΙΝΙ 4Κ
Οι παραπομπές δεν είναι διαθέσιμες στους επισκέπτες. Εγγραφείτε ή Συνδεθείτε