Ειδήσεις - Νέα σχετικά με τη Nova - page 24 - NOVA - SATLEO FORUM
  • Δευ 22 Ιουν 2026, 09:14
Like us on our Facebook page "https://www.facebook.com/Satleo"
Email επικοινωνίας του Satleo Forum: "forum@satleo.gr"

Αποστολέας Θέμα: Ειδήσεις - Νέα σχετικά με τη Nova  (Αναγνώστηκε 208571 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος TRONIX

  • SatLeo Legend
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Μαρ 2007
  • Τόπος: ΞΑΝΘΗ
  • Μηνύματα: 1865
Οι παραπομπές δεν είναι διαθέσιμες στους επισκέπτες. Εγγραφείτε ή Συνδεθείτε
Κατ'εμε όλα τα περιφερειακά έπρεπε με ένα μικρό ετήσιο τίμημα να εκπέμπονται ελεύθερα δορυφορικα από τον Hellas Sat 39οΕ.
Δέν το έχουν σκεφτεί ότι κάποια μέρα,η nova θα τους βάλει να πληρώσουν;Εκτος άν στην nova έχουν άλλη πολιτική,και για χ ψ λόγους δέν θέλει να τους χάσει.
 :smile: :smile: :smile: