Παιδιά S.Ο.S. δεν ήξερα που αλλου να γράψω. χρίζομε την βοήθεια σας. είχα nova δορυφορική για πάνω από 10 χρονια στην κύπρο (έλληνας εξωτερικού..) δυστυχώς πρόσφατα σε πυρκαγιά που είχα στο σπίτι μου κάηκε παλιός μου δεκτης.. έτσι αναγκαστικά ήρθα ελλάδα και μου έδωσαν τον νέο EON δορυφορικό δεκτη. Eφερα τεχνικό μου τον εγκατάστησε όλα καλά αλλα έπρεπε να μου τον ενεργοποιήσουν από την nova. στην επίσημη ιστοσελίδα τους γράφουν για τεχνική υποστήριξη εκτος του 13800(που είναι για εντός ελλάδος) γραφουν και ένα τηλέφωνο αν τηλεφωνάς από εξωτερικό το +30693 561 3800
τηλέφωνο και ενώ μέχρι και πριν λίγο καιρό το απαντούσε και τεχνικός σε εξυπηρετούσε τώρα απλά σε παραπέμπει να τηλεφωνήσεις στο 13800..
Μίλησα μαζί τους μέσο του chat τις ιστοσελίδας του και με ρώτησαν πια περιοχή είμαι. του είπα ότι μετακόμισα κύπρο λόγο εργασίας και πήρα τον δεκτη μαζί μου και αρνούνται να μου τον ενεργοποιήσουν.
τι φάση ρε παιδιά??? τι συμβαίνει

μια βοήθεια μια ενημέρωση κάτι σας παρακαλώ( και έχω κάνει και συμβόλαιο και έχω προπληρώσει και για τα 2 χρονια του συμβολαίου..πριν ξέραν ότι είμαι κύπρο και δεν υπήρχε πρόβλημα.. τώρα πιο είναι το πρόβλημα..??