Ειδήσεις - Νέα σχετικά με τη Nova - page 4 - NOVA - SATLEO FORUM
  • Τετ 24 Ιουν 2026, 03:25
Like us on our Facebook page "https://www.facebook.com/Satleo"
Email επικοινωνίας του Satleo Forum: "forum@satleo.gr"

Αποστολέας Θέμα: Ειδήσεις - Νέα σχετικά με τη Nova  (Αναγνώστηκε 209008 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος ththan

  • Έμπειρο Μέλος
  • ***
  • Ημερομηνία εγγραφής: Αυγ 2006
  • Μηνύματα: 269
Εγω στο 80αρι πιάτο που έχω, έβαλα ενα 2ο lnb που βλέπει τους ASTRA. Ετσι μαζι με ΟΤΕ έχω και ένα σωρό ευρωπαϊκά κανάλια, πολύ καλύτερα από τα αραβικά που έχουν κατακλύσει πλέον τις 13 μοιρες.