To euronews στα ελληνικα!! - page 5 - Ειδήσεις και νέα από το δορυφορικό στερέωμα - SATLEO FORUM
  • Παρ 26 Ιουν 2026, 05:54
Like us on our Facebook page "https://www.facebook.com/Satleo"
Email επικοινωνίας του Satleo Forum: "forum@satleo.gr"

Αποστολέας Θέμα: To euronews στα ελληνικα!!  (Αναγνώστηκε 34742 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος arva

  • Γενικός συντονιστής
  • SatLeo Legend
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Μαΐ 2005
  • Τόπος: Πεύκη, Αττική
  • Μηνύματα: 5220
Δεν το έχω δει αλλά είναι φάουλ και από άποψη ότι το Euronews στα ελληνικά είναι ελεύθερο στον Hotbird και μάλιστα όχι από συχνότητα της Nova κι επιπλέον γιατί δορυφορικά το έχει και ο ΟΤΕ και η ΟΝ και νομίζω και η HOL!!!!!!!!!!!!!

Αλλά έτσι είναι η nova! Μη ξεχνάμε κιόλας τη διαφήμιση με το High Definition που το είχες στη High Definition τηλεόρασή σου μόνο αν είχες Nova!!!!!!
Οι παραπομπές δεν είναι διαθέσιμες στους επισκέπτες. Εγγραφείτε ή Συνδεθείτε