Στην περίπτωση αυτή που αναφέρεις Γιάννη, δεν έχει λόγο η ΕΕΤΤ. Η ΕΕΤΤ είναι περισσότερο ελεγκτικό και εκτελεστικό όργανο, δεν νομοθετεί. Τα κριτήρια εδώ είναι καθαρώς πολιτικά.
Αν είχαν άδειες οι σταθμοί θα ήταν περισσότερο ανεξάρτητοι και αυτό δεν συμφέρει τους εκάστοτε κυβερνώντες, που τους κρατούν στο χέρι. Από την άλλη πλευρά, η κατάσταση αυτή συμφέρει ορισμένους σταθμούς που δεν έχουν τα φόντα της αδειοδότησης. Εν κατακλείδι, υπάρχουν συμφέροντα, αλλά και ταυτόχρονη ομηρία των σταθμών.
Πιστεύω ότι θα αναγκαστούν να δώσουν άδειες με την οριστική μετάβαση στην ψηφιακή εποχή. Το πρόβλημα θα είναι το πόσοι σταθμοί θα πάρουν άδεια, διότι με την κρίση, τα οικονομικά πλέον των περισσοτέρων είναι ελλειμματικά.