Ρευματοκλοπή στο ΚΕ Υμηττού - Ειδήσεις και νέα από το δορυφορικό στερέωμα - SATLEO FORUM
  • Τετ 24 Ιουν 2026, 14:20
Like us on our Facebook page "https://www.facebook.com/Satleo"
Email επικοινωνίας του Satleo Forum: "forum@satleo.gr"

Αποστολέας Θέμα: Ρευματοκλοπή στο ΚΕ Υμηττού  (Αναγνώστηκε 2191 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος arva

  • Γενικός συντονιστής
  • SatLeo Legend
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Μαΐ 2005
  • Τόπος: Πεύκη, Αττική
  • Μηνύματα: 5220
Έτσι ακριβώς!!! Για μεγάλα ονόματα μιλάμε. Το έχω ξαναγράψει κιόλας. Ειδικά κιόλας πριν την έλευση της Nova, τα ιδιωτικά κανάλια, σε πολλά κέντρα εκπομπής είτε "φιλοξενούνταν" από τα τοπικά κανάλια είτε έπαιρναν ρεύμα από την ΕΡΤ.
Οι παραπομπές δεν είναι διαθέσιμες στους επισκέπτες. Εγγραφείτε ή Συνδεθείτε