Μια πρώτη αναφορά του δημοσιογράφου των Τυπολογιών στα κανάλια FAST (Free Advertising Supported Streaming Television - Δωρεάν τηλεόραση ροής υποστηριζόμενη από διαφημίσεις). Βέβαια στα FAST κανάλια που μεταδίδονται αποκλειστικά από streaming πλατφόρμες, η ροή του προγράμματος διακόπτεται ανά τακτά χρονικά διαστήματα για τη μετάδοση 1 - 6 περίπου διαφημίσεων από την ίδια την πλατφόρμα, κάτι που δεν ισχύει ακριβώς με τα ΕΡΤ Kids και ΕΡΤ Music. Το θέμα είναι ότι και οι ιδιωτικοί όμιλοι μπορούν έτσι να δημιουργήσουν όσα νέα streaming θεματικά κανάλια θέλουν και να τα εκμεταλλευτούν οικονομικά μέσω διαφημίσεων.
Ξεκινήσαν τα fast channels και στην ΕλλάδαΜια νέα τάση αναπτύσσεται στην αγορά της τηλεόρασης παγκοσμίως. Είναι τα λεγόμενα fast channels, που αποτελούν κανάλια streaming χωρίς συνδρομή, τα οποία έχουν έσοδα από τη διαφήμιση. Είναι το αντίδοτο στην επέκταση των επί πληρωμή υπηρεσιών streaming και στη ραγδαία πτώση της θέασης των καναλιών της επίγειας τηλεόρασης. Προς το παρόν, στην Ελλάδα υπάρχει η ανάπτυξη των θεματικών καναλιών της ΕΡΤ, ΕΡΤ Kids και ΕΡΤ Music. Οι μεγάλοι τηλεοπτικοί όμιλοι έχουν στα σχέδιά τους την ανάπτυξη των fast channels, με το ενδιαφέρον επικεντρώνεται κυρίως στο αθλητικό πρόγραμμα.
Οι παραπομπές δεν είναι διαθέσιμες στους επισκέπτες.
Εγγραφείτε ή
Συνδεθείτε