[center:12d8qisp]
[/center:12d8qisp]
Το OTT και η IPTV θα οδηγήσουν την ανάπτυξη στην αγορά συνδρομητικής τηλεόρασης της Δυτικής Ευρώπης
Ο αριθμός των νοικοκυριών που λαμβάνουν υπηρεσίες συνδρομητικής τηλεόρασης στην Δυτική Ευρώπη θα αυξηθεί κατά 8,9% κατά την περίοδο 2013-2018, σύμφωνα με τη νέα έρευνα της Analysys Mason.
Λιγότερο από τους μισούς από τους κατ’ εκτίμηση 9.200.000 νέους συνδρομητές κατά την παραπάνω περίοδο, θα προέρχονται από την παραδοσιακή συνδρομητική τηλεόραση, όπως είναι η καλωδιακή, IPTV, δορυφορική ή την επί πληρωμή DTT.
Οι Over-the-top (OTT) υπηρεσίες βίντεο που παραδίδονται online, θα αναπτυχθούν πιο γρήγορα και αναμένεται να αντιπροσωπεύουν περίπου 5.600.000 συνδρομητικά νοικοκυριά το 2018. Ο ερευνητής της αγοράς αναμένει ότι η ανάπτυξη στην OTT δεν θα οδηγήσει σε cord-cutting, αλλά σε νέες online υπηρεσίες που θα βοηθήσουν την ανάπτυξη ολόκληρης της αγοράς, προσελκύοντας πελάτες που ενδιαφέρονται για φθηνότερες συνδρομητικές υπηρεσίες ή υπηρεσίες στις δευτερεύουσες τους τηλεοράσεις. Οι παραδοσιακοί χειριστές μπορούν να επωφεληθούν από αυτήν την ανάπτυξη, αναπτύσσοντας τις δικές τους OTT υπηρεσίες για πρόσθετες συσκευές.
Μεταξύ των παραδοσιακών φορέων παροχής τηλεόρασης, η Analysys Mason προβλέπει αύξηση του 3,9% ή 4.100.000 νέους συνδρομητές, στο σύνολο ων 107.700.000 κατά το τέλος της περιόδου πρόβλεψης. Οι πελάτες της καλωδιακής αναμένεται να μειωθούν κατά 6,2%, στους 43.600.000, και τα συνδρομητικά DTT νοικοκυριά θα μειωθούν κατά 7,7%, στα 4.900.000. Αυτό θα αντισταθμιστεί με την αύξηση της τάξης του 3,7% στη δορυφορική, φθάνοντας τους 31.500.000 συνδρομητές, και το άλμα του 29% στους πελάτες της IPTV (σύνολο 31.500.000). Η ανάπτυξη της IPTV θα οδηγηθεί από «επιθετικές συνδυαστικές στρατηγικές» από φορείς εκμετάλλευσης τηλεπικοινωνιών, προκειμένου να κερδίσουν μερίδιο αγοράς.
Πηγή: Οι παραπομπές δεν είναι διαθέσιμες στους επισκέπτες.
Εγγραφείτε ή
ΣυνδεθείτεΟι παραπομπές δεν είναι διαθέσιμες στους επισκέπτες.
Εγγραφείτε ή
Συνδεθείτε