[center:1qgtnbwh]
[/center:1qgtnbwh]
Το Euronews, μαζί με τα CNN, The New York Times, Reuters και ABC News, ξεκινούν τη συνεργασία με το Google Glass.
Ο CEO του Euronews, Michael Peters, ανακοίνωσε την είδηση σε μια συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε στις Κάννες. Πιο συγκεκριμένα δήλωσε πως το κανάλι είναι το πρώτο και μοναδικό Ευρωπαϊκό media στο Google Glass.
Ο Peters ανακοίνωσε επίσης ένα τροποποιημένο on-air look για το κανάλι , το οποίο περιλαμβάνει μια κίνηση από το παραδοσιακό 16:09 widescreen στο 14:08. Επίσης, μέρος της ανανέωσης αποτελεί και η επιστροφή του ρολογιού, των διάφορων χρωματικών κωδικών ανάλογα με την ειδησεογραφία και την ενσωμάτωση του Twitter.
Το κανάλι, που εδρεύει στην Λυών, λανσάρει επίσης μια νέα υπηρεσία που ονομάζεται B2B Euronews Network, η οποία προσφέρει στους τηλεοπτικούς φορείς και άλλες εταιρείες μέσων μαζικής ενημέρωσης ένα μπουκέτο προϊόντων, συμπεριλαμβανομένων live feeds, white label κόπιες των τηλεοπτικών του μαγκαζίνων, και πρόσβαση στην παραγωγή ειδήσεων και το on-air ταλέντο.
«Η καινοτομία είναι στο επίκεντρο της στρατηγικής μας , αφού είναι απαραίτητη για να επιβιώσουμε», δήλωσε ο Peters, ο οποίος ισχυρίζεται ότι το κανάλι είναι πολύ επιτυχημένο με την multimedia στρατηγική του. Οι ιστοσελίδες του Euronews προσέλκυσαν 7.500.000 μοναδικούς χρήστες για τον μήνα Σεπτέμβριο, σε σχέση με τους 3.600.000 ένα χρόνο νωρίτερα.
Το κανάλια του Euronews στο YouTube, προσελκύουν και αυτά έναν μεγάλο αριθμό τηλεθεατών. Τα 20 κανάλια έχουν 500.000 subscribers και 10.000.000 μοναδικούς τηλεθεατές σε μηνιαία βάση. «Είμαστε η τρίτη μεγαλύτερη πηγή ειδήσεων στο YouTube.»
Το κανάλι Euronews Knowledge προσέλκυσε 200.000 συνδρομητές σε 6 μήνες.
Μέχρι στιγμής , το κανάλι δεν έχει σχέδια για να ξεκινήσει μετάδοση σε HD, λόγω του αυξημένου κόστους διανομής.
Πηγή: Οι παραπομπές δεν είναι διαθέσιμες στους επισκέπτες.
Εγγραφείτε ή
ΣυνδεθείτεΟι παραπομπές δεν είναι διαθέσιμες στους επισκέπτες.
Εγγραφείτε ή
Συνδεθείτε