NOVA και σε δευτερη τηλεοραση του σπιτιου. - NOVA - SATLEO FORUM
  • Τρι 23 Ιουν 2026, 07:07
Like us on our Facebook page "https://www.facebook.com/Satleo"
Email επικοινωνίας του Satleo Forum: "forum@satleo.gr"

Αποστολέας Θέμα: NOVA και σε δευτερη τηλεοραση του σπιτιου.  (Αναγνώστηκε 2487 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος αιδηψος αποστολης

  • Τακτικό Μέλος
  • **
  • Ημερομηνία εγγραφής: Οκτ 2014
  • Μηνύματα: 85
Ο τεχνικός τις νόβα μου σύνδεσε τον 3001 με τον 831 απ' τις θύρες ίντερνετ για μουλτιφι αλλά οντεμαντ πως θα πεξω  ο 3001 δεν έχει άλλη θύρα Ίντερ