Θέλω Ισπανόφωνα κανάλια.Ποιόν δορυφόρο να διαλέξω?
Κυρ 15 Δεκ 2024, 07:34

Like us on our Facebook page "https://www.facebook.com/Satleo"
Email επικοινωνίας του Satleo Forum: "forum@satleo.gr"

Αποστολέας Θέμα: Θέλω Ισπανόφωνα κανάλια.Ποιόν δορυφόρο να διαλέξω?  (Αναγνώστηκε 3062 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος lyricmyth19

• Satleo Maniac
  • Ημερομηνία εγγραφής: Μαρ 2012
Καλησπέρα.Θα ήθελα να ρωτήσω τους πιο σχετικούς,μιας και είμαι άσχετος απο δορυφορικές λήψεις και γενικότερα απο την δορυφορική τηλεόραση.Ενδιαφέρομαι να βάλω τις επόμενες μέρες δορυφορικό πιάτο γιατί ενδιαφέρομαι να βλέπω ισπανόφωνα κανάλια (κυρίως Ισπανίας αν έχει και λατινικής αμερικής ακόμα καλύτερα).Βασικότερα γιαυτο ενδιαφέρομαι.Αν μπορεί να συνδυαστεί και με μουσικά κανάλια και κανένα ελεύθερο με αθλητικά θα ήταν το ιδανικό.Αλλα αν δεν μπορεί να γίνει αυτός ο συνδυασμός δεν πειράζει,αρκεί ο βασικότερος λόγος που το θέλω.Μένω στο Βόλο αν παίζει ρόλο η τοποθεσία μου.Αν μπορεί καποίος σχετικός να μου προτείνει κάτι.

Αποσυνδεδεμένος galactica

• Τακτικό Μέλος
  • **
  • Ημερομηνία εγγραφής: Δεκ 2007
  • Τόπος: Aθηνα
Καλημερα

Ισπανικα/Πορτογαλικα  καναλια στον 30W και  19E  (digital+)
Τροχιακές θέσεις: 4.8E , 7 , 9/10 , 13 , 16 , 19.2 , 25.5/26  , 28.2/28 , 39 , 42E  με 1.40cm .   0.8/1W , 7W  με Televes 1.00cm ,  30W με  1.00cm.
Δέκτης: Ηumax 5400 & Dreambox 500 & DM800.  Κατοπτρα: 3 σταθερα . Diseqc:  2-> 4x1 + 1->8x1.

Αποσυνδεδεμένος ch10

• SatLeo Legend
  • Ημερομηνία εγγραφής: Ιαν 2011
  • Τόπος: Ιτέα Φωκίδας
Τα ισπανικά κανάλια φίλε είναι πονεμένη ιστορία.
Τα έχουν όλα κωδικοποιημένα με εξαίρεση ελάχιστα (όχι όμως τα καλά τους κανάλια).
Δες εδώ στις 19Ε Οι παραπομπές δεν είναι διαθέσιμες στους επισκέπτες. Εγγραφείτε ή Συνδεθείτε
Το ίδιο πακέτο (Movistar+ πρώην Digital+) είναι και στις 30W.

Τα καλά ισπανόφωνα της λατινικής Αμερικής είναι όνειρο θερινής νυχτός.

• Satleo Maniac