Προβλήματα στον ΑΝΤ1 λόγω πυρκαγιάς - page 3 - Ειδήσεις και νέα για την επίγεια τηλεόραση και ραδιόφωνο - SATLEO FORUM
  • Τετ 24 Ιουν 2026, 00:20
Like us on our Facebook page "https://www.facebook.com/Satleo"
Email επικοινωνίας του Satleo Forum: "forum@satleo.gr"

Αποστολέας Θέμα: Προβλήματα στον ΑΝΤ1 λόγω πυρκαγιάς  (Αναγνώστηκε 14780 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος tech_lover

  • Satleo Maniac
  • ****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Ιαν 2016
  • Τόπος: Αθήνα
  • Μηνύματα: 576
Πάλι καλά που δεν τους έτυχε σε χειμερινή περίοδο με Παπαδάκηδες, Λιάγκες και Αρβύλες, γιατί θα υπήρχε σίγουρα μεγάλο πρόβλημα με τη ροή. Και επίσης, τη γλυτώσαν με τον αγώνα του ΟΣΦΠ τη προηγούμενη βδομάδα. Γκρίνια που θα είχαμε αν δεν μεταδιδόταν :lmao Τώρα με το VHS rewind στον αέρα, απλά κλαίω  :lmao Τόσα χρόνια δεν φροντίσανε να ψηφιοποιήσουν και τη δεύτερη ροή τους? :roll: