Να ρωτήσω βρε παιδιά εδώ στην Πάτρα, μέσα στην πόλη αντιμετωπίζω θέματα με το σήμα του ραδιοφώνου στο αμάξι και στο fm και στο DAB
Έχω ένα ford fiesta 2003,έχω βάλει μεγάλη κεραία πάνω στην οροφή,και η καλωδίωση από την οροφή μέχρι το ράδιο μου έχουν πει όλοι οι τεχνικοί που έχω πάει είναι κομπλέ,το ράδιο είναι καινούργιο Sony, αλλά μέσα στην πόλη ειδικά οποίος ξέρει από Πάτρα Κορίνθου και ζαιμη εκεί σε εκείνο το κομμάτι γύρω γύρω, αλλά και σε μερικά άλλα σημεία στην πόλη αντιμετωπίζω λίγο θέμα και με τα fm αλλά και με το DAB,στα fm το σήμα καταλαβαίνεις από το ράδιο και το παραμικρό παράσιτο, αντίστοιχα και στο DAB γίνονται διακοπές ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1. Συγκεκριμένα στο αυτοκίνητο, άλλη είναι η κεραία για τα FM, και άλλη για τη λήψη DAB+. Αν απ την κεραία πηγάζουν δυο ξεχωριστά καλώδια για FM καi DAB+ αντίστοιχα, τότε εντάξει (στην περίπτωση αυτή, η κεραια περιλαμβάνει εσωτερικό πηνιάκι που συντονιζει το φυσικό μήκος, στην κάθε μπάντα)
2. Pioneer και Sony έχουν κορυφαία ευαισθησία στη λήψη FM, γύρω στα 7 dBf (καλύτερα δεν γίνεται). Στη λήψη DAB, σπάνια θα δεις τεχνικά χαρακτηριστικά, ομως σε τεστ που έχουμε κανει, δεν παρατηρηθηκε διαφορά μεταξύ των δυο ως προς την ευαισθησία.. Προσωπικά, έχω το Sony MEX-N7300BD, όλα αψογα, χωρίς να σημαίνει κάτι αυτό ή να το διαφημίζω.
3. Στους περισσοτερους δέκτες αυτοκινήτων DAB, στο μενού των ρυθμίσεων υπάρχει επιλογή για "προενίσχυση στην κεραία" ("Antenna pre-amp"). Ενεργοποίησέ την -- εφόσον η κεραια σου δεν περιλαμβάνει δικιά της προενίσχυση (ναι, αρκετές καλες κεραιες DAB παίρνουν ρεύμα από την μπαταρία και κάνουν μικρή προενίσχυση). Σιγουρέψου οτι ο δέκτης σου είναι
γειωμένος επαρκώς στο σασί!
4. Πιθαναλογώ οτι ο αδύναμος κρίκος σου μάλλον ειναι στην κεραία, και οχι στον δέκτη σου.. Οι τεχνικοί μπορεί να σου λένε οτι δεν υπαρχει κάποιο βραχυκύκλωμα στο καλώδιο.. και να ισχύει -- ομως όπως βλέπεις δεν είναι το Α και το Ω αυτό...