EON TV - page 4 - Nova - SATLEO FORUM
  • Δευ 22 Ιουν 2026, 03:44
Like us on our Facebook page "https://www.facebook.com/Satleo"
Email επικοινωνίας του Satleo Forum: "forum@satleo.gr"

Αποστολέας Θέμα: EON TV  (Αναγνώστηκε 42330 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος nogyo.exe

  • SatLeo Legend
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Απρ 2023
  • Τόπος: Αττική
  • Μηνύματα: 1192
Απ: EON TV
« Απάντηση #90: Κυρ 21 Δεκ 2025, 19:27 »
Καλά με έχουν φτάσει στα όρια μου απορώ πώς δεν έχω ρίξει το τηλεκοντρόλ ακόμη στην οθόνη.
Γραμμή 100mbps, Vodafone και να λαγκάρει σχεδόν όλες τις ώρες σε ΟΛΑ τα κανάλια και να πετάει ακόμη και σφάλμα αναπαραγωγής μετά από τόση ώρα αναμονής στο zapping!!
 :assault :assault :assault
👩 she/her
📸 @nogyo.exe
▶️ @nogyo
discord: @nogyo_
twitter/X: @nogyotweets